ne söyleyim...bildiğin günlük halleri paylaşıyonuz.....ff nerdesin ve o hal ...
İşte bunlar can sıkıntısından ‎· You
ne çok kitap yalamış cahil varmış...
kızgın olabiliriz ama türküz,bize küfredene karşı dururuz....yalak cümle ne anlarız
sevince bok;bok değildir... https://www.youtube.com/watch?v=-3y_W2ddiTw
kim fidledi burayı....terk etmeye bi tık ım
Gelmeyin ben kendi kendime de ihtiyarlayıp kutlayabilirim :))
image.jpg
Sana avukat değilde katip diyenler var ben inanmadım , balkon konuşması yapamanı istiyorum müsait zamanda ‎· Paca
Gerek yok burası ispat makamım değil ‎· Tastamam
Afiyet olsun ‎· Eagle
Madem sayfa akmıyor anılara içilsin o zaman
image.jpg
Sağlığa kedicik. ‎· deep_blue
Teşekkür sana da afiyet olsun ‎· Tastamam ‎· 1
Kül tablası çok kötü değiştir onu hepsine like ayrıca afiyet olsun ‎· Machine.. ‎· 1
Temkü machine onu değişiyo garsonlar boşluğa denk gelmiş işte ;) ‎· Tastamam
yatsak mı naapsak..
yaa bildiğin sikik...ne sohbet uzuyo;ne hal....körler sağırlar birbirini ağırlar
aynı tass aynı hamam....döktüğün su da kurna dan...
emmisi artık burda hiç bir şey paylaşmıyor....buraya toplanan zevat sıçışa gidiyorsunuz maalesef....
yokluğa ve boşluğa yazar,paylaşır gibiyiz...görmek istediğimiz mesela aktif mi deaktif mi belli değil yine bu site de... ff te de gündeme getirmiştim..bir dünya yazılımcı vardı ...bi ara denediler...olmadı ...aq asdfghj
:)) ‎· hermes
neden kapıya teslim pizza ıvır zıvır teslimatı var da sigara yok....
Sigaranin kar marji yuzde 5. Sadece sigara kurtarmaz. Market calisanina bi 5 lira ateşle getirir. Sadece tutun urunu pazarlamasi yapan uygulama site benzeri bisey dusunuyorsan yasal olarak mumkun olmayabilir. Ozendiriyor diye. ‎· calimero
Yasal olarak mümkün değil zaten ama kapıya kadar getirene bi güzellik payı illaki olur zaten ‎· Tastamam
makul,mantıklı,saldırgan üslupla yazmayan herkesle dialoğa evet,aksi durumda nahoş bir şeyle karşılaşırsa önce kendini,sonra beni yargılasın...
bychemist +1 ‎· hermes
Yargılamak neden olum biz kimizde Başkasını yargılayacağız ? Aklın BAŞINDA mı ‎· Paca
bok var aq burayıda siyaseten face bokunuzu çevirin...
sevişmek bile zordur;bırakınız hard skişmeyi...önce insan sevecek çünkü
eass beni engellicek sanırım..nefsi ağır basacak ellam maalesef
dalyarak kardeşliğini kankalarım eagel ve pacayla izlerken :))..geçmiş zaman olur ki...
Adam_taşaklı_beyler.jpg
olm az önce ciddi sağlam yarak yemiş. ve bunun huzurunu yaşamışsın . pardon böyle konuşmak bana yakışmaz ne de olsa terbiyeliyim hahhahaha . 9 das ciddden yemiş malsın lan sen . ‎· eass
neyse çocuk ben uyucam biraz sen de uyu bence yorma kendini yokluğumda haa..sonra ağzına biber sürerim... ‎· Tastamam
dalkardeşliğinin günsel vardığı sonuç :))
zaman.jpg
eass bak tam seni anlatıyor..şiir gibi lan :)) ‎· Tastamam
fırından yeni çıktı dalyarak kardeşleri için ...
dal.jpg
evet dalyarak gibi takılın...bu yaraşır size :)) ‎· Tastamam
mokumun dalyarak kardeşleri ... :))
dalyarak.jpg
Iyimiş ama kimse Görmez şimdi seni hayatlarında bloklamıştır bunlar :) şimdi biri gelse sana layk verse senin düşüncelerini önemsiyor yanlı olacak kuşkusu olacağından göt korkusu oluşuyordur :) ‎· Paca
yeni paylaşımıma davet ediyorum seni eass kardeşim ‎· Tastamam
aslen insanı tavrı sevdiriyor.....aksi de öyle...bir de ruhun sevmemesi var sebepsiz...
sen ne hakla tehdit ediyon şimdi gerizekalı insancıkları heee namıssız ‎· Eagle
Kanunun bana verdiği hakla haso senin anlamadığın işler kısaca ‎· Tastamam
kaç paralık adam onlar da uyarı ikaz falan ediyon siktiret gitsin amk bir alay dingil ‎· Eagle
Alayının aq zaten ‎· Tastamam
hiç kimse ifade özgürlüğü adı altında dini hiç bir şeye sövemez...bu islam..hıristiyanlık..musevilik olsa da...ama bunu bilmeyen sığırlar var...yapan katlanacak /tck 216/3
denyoya bak, kibre bak. sen hangi çiftliğin sığırısın da götünden element uydurup insanları tehdit etme hakkını kendinde görüyorsun? ‎· carmen ‎· 15
Salyalı kuduz köpekler gibisiniz bi siktirip gidin aq mun dallamaları ‎· Tastamam
biri açılım yapınca açılıp;gerisine bok yer misali kaçınıpsınız.... sikiyim ya bu hali..korkak kediler...ekrandan skilmezsiniz
Sen açsana abicim. Her şeyi milletten bekleme. Amme hizmeti mi bu nedir ‎· Pudra
Ben yazıyı anlamamıştım o yüzden bi ilginç geldi ondan beğendim ‎· assasins
benim açık ya zaten mimar..daha neremi açıyım ‎· Tastamam
bu ne yavanlık var böyle yaa