User avatar

Akşam maçı seyredecek olan var mı? Yoksa herkes belgesel mi seyrediyot? Fb - Bjk

Comment

kursa gitmedim lan ben maç için

 ‎· assasins
Comment

babam duysa 3 yıl dilinden kurtulamam

 ‎· assasins
Comment

Ahahahah salla ya bi kereden bişi olmaz. Kötü arkadaş lafı bunlar hep.

 ‎· awg
Comment

Sonuç tahmini alayım o zaman ilgilenenlerden.

 ‎· awg
Comment

2 0 fener

 ‎· assasins
Comment

8 hafta kurs 4 gün gitmezsin tekrar hakkı yanıyo ondan

 ‎· assasins
Comment

Karşılıklı gol verdim deme öyle be

 ‎· awg
Comment

tebrik et

 ‎· assasins
Comment

hakkımı ver

 ‎· assasins
Comment

gs trabzon macindan sonra mac izlememe karari aldim

 ‎· adler112
Comment

@assasins bir dahaki derbide maç sonucu aoyle bobreğimin birini satıp iddaya basacam. Helal olsun :)

 ‎· awg
Comment

@adler112 hacı biz de hak hukuk futbolda bile yok artık ben işin goygoyuna seyrediyorum maçları.

 ‎· awg
Comment

ne demek canım

 ‎· assasins

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10