User avatar

Brüksel deki patlamaya üzülmeyen hatta sevinen arkadaşlarım. Fransadaki gibi bütün başbakanlar cumhur başkanları gider bizimkiler de giderse lanet olsun onlar bize hiç bişi yapmadılar v.s. Abi bu kadar sığ düşünen insan var mı ya. Şu an davutoğlu tv de taşeronları kadroya aldık diyor. Nasıl mutlular anlatamam bu kafa nasıl değişir amk imkanı yok.

Comment

Şimdi de köylü çok mutlu bedavaya mazot alıyor oh mis falan diyorlar şuan beynim kulağımdan akıyor.

 ‎· awg
Comment

o kafalara sıkmak istiyorum işte. çünkü nasılsa onlar da bizim gibi kafalara sıkıyorlar

 ‎· Çok Çağdaşım ¯\_(ツ)_/¯
Comment

ama yapamıyorum tabi. vicdanım onların ki kadar düşük değil

 ‎· Çok Çağdaşım ¯\_(ツ)_/¯
Comment

Taşeron olayının altında kim bilir ne var araştırmıyorlar ntv de alkış kıyameti duyar duymaz helal olsun mis falan diyor.

 ‎· awg
Comment

Hiç bir bok okumayıp araştırmayıp her duyduğuna inanan ve üstüne gönlünden geçeni ekleyen insanlara nasıl bir şey ispatlayabilirsin imkansız ya. İnsanın harbi umudu falan kalmıyor.

 ‎· awg
Comment

Öyle insanlar direk block. Bşuna onlara laf anlatmaya çalışıp beyin hücresi yakmanın alemi yok

 ‎· Bay Öküz
Comment

Amacım ili boklamak değil ama konyada belirli bir kapasite üstü adama hep denk gelinmiyor.

 ‎· awg
Comment

Neden hala çekinik davranıyorsunuz ki boklayın gitsin.

 ‎· Abi
Comment

devlet yatırımı olmadan ihracatını her yıl ikiye katlayan tek şehir konya zengin tarım ve sanayi gelişmiş sikiinde mi bruksel fransa falan işine bakar konya alman mantıgı var

 ‎· adler112
Comment

Keşke bu gelişimler eğitim alanında da yararlı bir şekilde artsada insani değerlere nasıl bakılması gerektiğini oğretse millete azıcık ama çok da değil.

 ‎· awg

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10