awg
Game of thrones dizisini bir arkadaşıma izlemesini tavsiye ettim baya da övdüm. Sezona yetişmelisin dedim, dizi akıyor dedim, ben seyrederken saç baş yoluyorum dedim... Çocuk diziyi diriliş ertuğrul gibi seyrettiği için bana her gün eğer jon snow ölürse dizi biter. Jon snow diziden çıkarsa bırakacam vs. Ulan şu diziyi bile boklayabilen birine denk geldim jon snow siksin seni emi.
ben babasının ölümünde şoklanmıştım, hala daha ülkücü harekete vurulan darbe diyorum ‎- hikmet
dothraki halkı aslında Türklüğü temsil ediyormuş ama ben yine de jon snowcuyum ağbiiii ‎- awg
sdsdsfg ben eddard stark ölünce çok üzülmüştüm ‎- Bay Öküz
Abi başını yediler onun yoksa çok büyük yerlere gelecekti. ‎- awg
O degil de Glenn öldü mu acaba?? ‎- mayis
o kisi JON SNOW'UN ÖLDÜĞÜNÜN spoilerini yemis, sana yol yapiyor. ben demistim cekecek ‎- mahmutbyhulusi
Sokayım onun duyduğu spoilera. Hayat enerjisi emmekten başka bişey değil. Şu diziye başrol biçmeye çalışmak tam bir dağlılık. ‎- awg
Ben de sevmiyorum o diziyi son derece sikik buluyorum. ‎- serdar,ben
Bindi sivmiyirim i diziyi sin dirici sikik biliyirim ‎- mayis
Ya ne var allaskina sevmek zorunda miyim? Kendimce hakli sebeplerim var. ‎- serdar,ben
Git turkmax izle dövüşmeyelim burada @serdarben ‎- mayis
@serdarben kendince sebeplerini alabilir miyiz sayın hını bey ‎- awg
@awg: tabii ama su mayis hanima soyleyin terbiyesini takinsin ‎- serdar,ben
Seni burada linç edicez ama @mayisovski hanım eril dilimize hakim olalım en azından hını bey açıklama yapana kadar. Sonra hep birlikte saçını başını yolarız. ‎- awg
Ya olm zevk meselesi tabii ama en büyük sevmeme sebebim dizide heyecan yok bir kere, yapımcılar da farkında durmadan birilerini öldürerek ilgi seviyesini yukarıda tutmaya çalışıyorlar. onu bunu öldürmeseler ne oluyor dizide allah aşkına birisi söylesin, hiç. ‎- serdar,ben
ben de hiç izlemeyenlerdenim. üstelik tarihe meraklıyım, fantastik öyküleri de sevebilirim. ama fragmanlarından sarmadı bir türlü. iktidar entrikaları, aşk meşk konuları çok alışıldık temalar. kahramanlıklar da. ejderha olunca da o dizi bana uyduruk geliyor nedense. ama elbette seven milyonların bir bildiği de vardır :) ‎- Abi
khalasi biraz atraksiyon yapacak gibiydi o da ev hanımına bağladı, sabitlendi bir yerde, kimle sikişeyim bu gece oldu tek derdi ‎- serdar,ben
Hini bey halbuki sizin tavsiye dizi-filmlerinize hep onem vermisimdir, doğruya dogru simdi hicbir öneriniz de beni hayal kırıklığına ugratmadi. Daha gecen gun the vvicht ile bunu percinlemistiniz, neden boyle ayri dustuk @serdarben ( @awg onerine uyup zeytin dali ile tartismaya basladim) ‎- mayis
Artı çok samimi söylüyorum, olaylar arasında örüntü inanılmaz zayıf, tamam birileri ölsün ölmesin demiyorum ama öldürmek için öldürüyor senarist o kadar belli ki, yani bir ön hazırlığı hiç olmuyor, aniden olsa bile bir havası olur, amatör eğlendiren tarzda bana sorarsan dizideki olaylar. İddiaya giriyorum son bölüme kadar Jon Snow bile öleceğini bilmiyordu, son bölümde sadece suratından okunuyordu öleceği. ‎- serdar,ben
Jon snow ölmedi geri gelecek simdi burada bana Got'u anlattirma, atesli kadin orada ve onlarin diriltme yetenegi var, aryali bir bolumde kisaca buna deginilmisti ama gozuyle izlemeyenler bunu bilemez!! ‎- mayis
@mayisovski: jin siniv ilmidi giri gilicik ‎- serdar,ben
Hahahhahah ya tartisilmiyo da ‎- mayis
@mayisovski geri gelse ne olur ya, geçen @yesari ile tartışıyorduk, khalesi koparacak olayı dedi bana, adam topluyor dedi, kaç bölümdür topluyor dedim güldü, 3 sezondur.. ya akmıyor dizi amk akmıyor ‎- serdar,ben
Olay sadece kon snow değil de dizi sana tırt gelebilir anlayışla da karşılarım ama bence zırt bırt birinin ölmesi bence dizide farklı bir algının olduğunu yansıtmaya çalılmış . Burada kimse polat alemdar değil bu dizi zor ölüm gibi değil. Burada herkes baş rol oyuncusu denmiş. Benim bu hoşuma gidiyor. Kor kütük herkes khalessi ya da jon snow demesi çok sığ. Dizinin yanında bu durum sığ kalıyor kurtlar vadisinde böyle duşun tamamdır. ‎- awg
anlatamadım sanırım, ok konsept güzel de becerememişler. Olaylar arasında organik bağ yok, raytingler düştü kimi öldürsek bu hafta gibi gitmişler ben samimi bulmadım. Sevin hacı bir şey demiyoruz da sevmeyene de orospu çocuğu muamelesi yapmayın. Teşekkürler, saygılar. ‎- serdar,ben
Bindi sivmiyirim i diziyi sin dirici sikik biliyirim ‎- mayis ahahahhaahhaahah ‎- yesari
@yesari çok geç kaldın gücümüz yetmedi serdar abiye =( ‎- awg