ne diyo la bu gravatar falan, resmimi niye değiştiremiyorum ve hepiniz nası değiştirdiğiniz?
ben yardım aldım. yavız bilir. ‎- aluminik
buraya üye olduğun mail adresinle http://en.gravatar.com/ 'a gir. oraya yükle. otomatik burası da değişecek. ‎- ves.
rus niye "en"li siteye yönlendiriyor ya? corbin rus ajanı mıymış? ‎- benmavi
ya gravatar wordpress'te falan da kullanılıyo. genel avatar şeysi. (hiç anlatamamak askdga) ‎- ves.
alengirli gibi geliyor ilk başta ama çok basit bir mantığa dayanıyor aslında. ‎- coffee and cigarettes
patlıcan ve kızarmış biber mi abi ‎- galadnikov
hooo benmavi gelmis! hosgeldin abi ‎- Kickdrum
ben eklemeden mailden çekti galiba. zira bildiğin profil oldu bu. ‎- oza
ya ismimi ya paswordumu kabul etmiyor .. denemeyecegim artik ‎- Only Vili
şifremi unuttum deyiver, avatar mühim ‎- cifadam
Dedim.. bu kez de sole bole olcak diyor sifreyi .. onu yapiyorum yine hata verdi .. bi unutsun sonra bakacam tekrar :) ‎- Only Vili
ya gerekirse şeyaparsın, orda kendi şifre öneriyor ya, o şifreyi yap, fotonu koy, şifreyi de unut gitsin. bi daha ne zaman giricen zaten. girmek icap ederse yine şifreyi unuttum dersin v__v ‎- cifadam

2015-2016 Mokum.place