Avatar for denizlerinfatihi_35
Hasar değer kaybı İçin daha önceden işlem yapmış olan var mı?
Comment
Bu konuda bir şey sormam lazım ‎· Deniz Kaptan
Comment
Teşekkür ederim @oysh ‎· Deniz Kaptan
Avatar for denizlerinfatihi_35
Kimse de Bayram feedi girmemiş
Avatar for denizlerinfatihi_35
Haziran ayı hüzün ayı oldu vergi dilimine girmişim
Avatar for denizlerinfatihi_35
Gece 12:30 da arayıp ve Hocam notumu 50 yapar mısınız diyen liseli...
Comment
yaptın mı? ‎· safemode
Comment
Hocam neden telefonunu verdin ‎· sosyalulas ‎· 4
Comment
hadi biz cok mecbur kaldigimizda universiteli genclere veriyoruz projeydi bilmemneydi ugrunada, onu bile cok cok mecbur kalinca. ogrencilerle mail uzerinden iletisim kuruyorum mesela, sen niden verdin telefonunu hocam ^.^ ‎· Code Queen
Comment
@codequeen: ben vermiyorum valla. Odamda ya da mailimden bana ulaşabiliyorlar. Dahili telefonum da rehberde herkese açık. ‎· sosyalulas
Comment
Yok yapmadım ^.^ bir ara Çanakkale gezisi vardı vermek zorunda kalmıştım zaten haftaya okul değiştiriyorum ‎· Deniz Kaptan ‎· 1
Avatar for denizlerinfatihi_35
^.^ öyle işte
Comment
mutlu yıllar ‎· fdal ‎· 2
Comment
Yok ya alıştım seviyorum bu halimi teşekkür ediyorum @esra çoook teşekkür ederim @piglet hanımcığım hep beraber olsun @mavi cim teşekkür ederim ‎· Deniz Kaptan
Avatar for denizlerinfatihi_35
Şuan üstünde ne var?
Comment
Yorgunluk ‎· fdal
Comment
Upp ‎· Deniz Kaptan
Avatar for denizlerinfatihi_35
Günaydın mokur bugün son sınavları halledip not çukuruna düşeceğim Ha bir de 19 Mayıs’ta yine izmir’e Geliyorum
Avatar for denizlerinfatihi_35
27 saattir açım 10-12 saattir ekrana bakıyorum 20*8 160 soru hazırlayıp düzenledim
Comment
niyet etseydin bari ‎· fdal ‎· 2
Comment
ön hazırlık olurmuş ‎· Deniz Kaptan
Avatar for denizlerinfatihi_35
Ayın 7’si oldu ek ders yok açız. Evde çoluk çocuk aç sokakta araba aç
Comment
neden öyle oldu hocam ‎· sosyalulas
Comment
Ya banka parayı çalıştırıyor ya da okullardan hala liste göndermeyenler var ‎· Deniz Kaptan
Comment
@denizlerinfatihi_35: kolay gelsin ‎· sosyalulas
Avatar for denizlerinfatihi_35
Yaptığınız en güzel yemek hangisi?
Ve yemeğinizi güzel kılan aşçılık sırrınız nedir?
Yaptığınız en güzel yemek hangisi?
Ve yemeğinizi güzel kılan aşçılık sırrınız nedir?
Comment
valla cogunu guzel yapiyorum, yetenekle de alakasi yok aslinda, en buyuk sirrida sanirim sabirli olmak ve isteyerek yapmak ^.^ ‎· Code Queen ‎· 1
Comment
püf noktası yok normal sac kavurma. ‎· bychemist
Avatar for denizlerinfatihi_35
Son 1 senemi öküz, davar çobanlığı yapmış gibi hissediyorum.
Comment
Neden hocam? Hayırdır? ‎· Code Queen
Avatar for denizlerinfatihi_35
İzmir macerası başlasın mı?
Avatar for denizlerinfatihi_35
Ohh akşama da Trakyadayım
Avatar for denizlerinfatihi_35
Yarın oradayım İzmir salı günü de izin alıyorum
Comment
Aldım mazeret iznini \0/ ‎· Deniz Kaptan
Avatar for denizlerinfatihi_35
Cumartesi çalışanları olarak bu ekonomiyi biz ayakta tutuyoruz.
Avatar for denizlerinfatihi_35
3 öğretmen bahçede voleybol oynadık diye şikayet edilmişiz :)
3 öğretmen bahçede voleybol oynadık diye şikayet edilmişiz :)
Comment
Üç öğretmen o gün bahçede çocuklar gibi şendik. ‎· Erkan Kobayaşısevmeyenoğlu
Comment
Biz de öyle dedik @codequeen oynamıyoruz artık ‎· Deniz Kaptan
Avatar for denizlerinfatihi_35
Keyifler nasıl ?
Comment
So so... ‎· emintolga ☀️
Avatar for denizlerinfatihi_35
Günaydın mokumerlar
Avatar for denizlerinfatihi_35
2 gündür TABGIDA başlıklı kişisel verilerin korunması diye bir mesaj ve link alıyorum bu nedir bilgisi olan var mı?
Avatar for denizlerinfatihi_35
Sizi özlemişim (:
Comment
Vay deniz abi nerdeydin. ‎· TARIK
Comment
Sınav haftası yoğun geçti ‎· Deniz Kaptan
Avatar for denizlerinfatihi_35
Cumartesi çalışanları olarak toplanalım bir olalım birlik olalım
Comment
zorunlu mu oluyor bunlar hocam ‎· sosyalulas
Comment
Çocuklar geldiği sürece zorunlu ‎· Deniz Kaptan ‎· 1
Avatar for denizlerinfatihi_35
Otomatik Bes’e devam eden var mı?
Comment
Hayır bir kere yatırıp akabinde iptal ettirdik. ‎· shebnnem
Comment
benim 4 yıllık vardı zaten. iptal ettirdim zorunluyu hemen ‎· Çok Çağdaşım ⛔
Avatar for denizlerinfatihi_35
Çanakkale de bizden kim var ey mokum!
Avatar for denizlerinfatihi_35
Ekinoksunuz nevruzunuz kutlu mutlu olsun Demir dövmeyi unutmayın
Avatar for denizlerinfatihi_35
Genzim yanıyor a dostlar sabah sabah burnuma sirkeli su çektirilmek suretiyle anam tarafından işkenceye maruz bırakıldım. Burnu açıyor, Rahatlatıyor, horlamayı kesiyor denilerek aklıma girdi
Comment
Hala burnum yanıyor ‎· Deniz Kaptan
Comment
@denizlerinfatihi_35: degisik bi yontemmi o.O ‎· Code Queen
Comment
Yapma bir daha ‎· Mavi
Comment
Kaza kurbanıyım @codequeen bir daha yapmam @mavi ‎· Deniz Kaptan
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

2015-2018 Mokum.place