Ana feed akmıyor
Sınav kağıdı okumak isteyen okurken gülmek eğlenmek isteyen beri gelsin (:
Cok şükür ben bu haftayı kıkırdaya kıkırdaya bitirdim :-) ‎· Code Queen
Ne bir ilişkim var ne de yaşayabileceğim bir aşk acısı. iş konusunu zaten biliyorsunuz kendime okul bakıyorum. Para konusunda bu ay zorlanabilirim. Hem babamın kartının hem Benim kartın borcu bana girecek.
Allah yardımcın olsun ‎· Arnavut Siwastanegezer ‎· 1
Eyvallah @sakuragi şunun altına uyku problemlemini de ekleyelim ‎· Deniz
kolay gelsin deniz. umarım en kısa sürede problemlerin istediğin şekilde çözülür ‎· Çok Çağdaşım ⛔
bi yoluna girer, rast gider işlerin inşallah ‎· mayhos
teşekkür ederim @cokcagdasim şuan bekleyip ne yapılabilir onu hesaplıyoruz. Umarım dediğin gibi olur @mayhos ‎· Deniz
Eğer varsa bir DM nize talibim
Herkese iyi geceler
Varsa bir iyi geceler dm nizi alırım ‎· Deniz
33 saat derse giriyorum ve norm fazlasıyım. #mokumisyan
İnsanlık dışı be hocam :(( ‎· Code Queen
Biz de maaş karşığından hesaplıyorlar normu ‎· Deniz
Bu İstanbul trafiğinin hali ne böyle
Çok fena çok ‎· Mavi
Berbat neden anlamadım ‎· Deniz
Bugün kim benimle Tüyab’a ( kitap fuarı) gelir?
Bugün için bir planım var da Yarın müsaitim(Pazar) ‎· TARIK
@denizlerinfatihi_35: aynen ‎· gx2
Dm atan bir daha atabilir mi? Görünmüyor ışık yanıyor ama mesaj yok
Eski dmlere bak. Bazen uplamiyir ‎· rba mayushi
Baktım ama maalesef yok ): ‎· Deniz
heyecanlandırma dm sidir o dikkate alma ‎· Tastamam
Hadi ya kötü bir şey ‎· Deniz
Uyumayan ve uyuyamayanları buraya alalım
Al ‎· gx2
Bazı insanlar gerçekten ölsün istiyorum.
Çünkü hakediyorlar ‎· Deniz
Hayatınızı idame ettirebilmek için haftada kaç saat çalışıyorsunuz?
45 saat. Ayrıca senin saat saydığın dersler 40 dk. Biz 60 dk çalışıyoruz. ‎· Erkan AylenizinPompacısı
çok şükür işsizim ‎· rba mayushi
Zengin olmaktan ziyade hayatımı idame ettirebilmek için 33 saat çalışıyorum.
Haftada? ‎· Erkan AylenizinPompacısı
Evet resmiyetten görünen o gayri resmi olan 40 saat civarı @erkan ‎· Deniz
çalışarak zengin olunmuyor zaten, aram çalıştırmakla oluyır anca. ya da ballıysan aileden malvarlığı, piyango, miras vs. onların harici anca geçinip giderek ömür tüketmece işte. ‎· grizabella
60 saatin üzerindeyim. saygılar... ‎· Serpent
Bir DM nizi alabilir miyim?
Gelmez.. ‎· Arnavut Siwastanegezer
Bir tane de olsa geldi @sakuragi ‎· Deniz ‎· 1
Açıklandı.!
B122B5C3-B793-4C74-B4A3-760157903404.jpeg
E daha eski sistemin aynısı. Eskiden de Anadolu liseleri çok yoktu onları kazanamayanlar en yakın liseye gidiyordu. Tüm düz liseleri Anadolu lisesi yapınca oluşan saçmalık düzeltildi gibi anladım ben ‎· Aquacultural
Düzgün bir şey çıkacağını bekleyen var mıydı? ‎· Birkalındilimköyekmeği
Uykum kaçtı uyumayanlar burada mı?
Uyuyamadık eyy @mokum ‎· Deniz
Bir insan pazar günü sabahın 5’inde niye kalkar
6 olmasın o? ‎· gx2
İki sabahtir erken uyanıyorum ve bu duruma sinir oluyorum :( ‎· Code Queen
Ben de çok sinir oluyorum kendime @codequeen ‎· Deniz
Naber genç
Yanlış kitle ‎· Charlo††e Flax ‎· 7
@charlotteflax: ahahahahah ‎· aralık
iyidir beybaba sen nasılsın ‎· хадживезир ‎· 1
Cumartesi çalışanları olarak işimizin başındayız
Bu nasıl 13 derece buz gibi dondum ‎· Deniz
sosyal bilgiler (tarih ve coğrafya derslerine de giriyorum) @mstfygc ‎· Deniz
Yarın iş var uyuyun cumartesi çalışanların sevin (:
Mokumdan gidenler geri gelsin
Atilla Taş'ı serbest bırakmışlar :) adam ceza evinden çıkarken arkasından su dökmüşler geri gelsin diye
Niye girmişti ki içeri? Azize'ler mi dava açtı ‎· gx2
twitterde abonelerinin gazına gelip hükümet karşıtımı ne yazmıştı ‎· Deniz
Boynum tutulmuş sınırlı açıda dönebiliyorum ): üstelik 5-7-8-9-10 ların hepsine dersim var. İyi şanslar layk comment ve dm lerinizi bekliyorum :)
enseni sıcak tutmakta başarılar danny ‎· Çok Çağdaşım ⛔ ‎· 1
Aklımdaydı teşekkür ederim @cokcagdasim ‎· Deniz
1 tane bile DM'm yok ama DM atarsanız çok mutlu olurum :)
Up! ‎· Deniz
#yay ‎· Eren Bostan
Atim mi lan ? ‎· bmumcuoglu
Bu nasıl sis böyle kalkacağına daha çok çöküyor