Hatun kalkacak mesaj atacak da yanına gidicem diye 4 saattir bekliyorum #dram
Ohooo öyle hatunla olmaz öğlen oldu ‎· Deli Bedri
Kıyamam ya ‎· fadıl ERKIRAN
Acıma, ara bağır çağır say söv. Böyle yaparsan tepene çıkar. Bir bayan bir erkeği nasıl bekletir kim oluyo lan bunlar. ‎· hilmi
vay yallı vay ‎· adler112
Ah bi açsa telefonu yerin dibine gömücem! ‎· Deniz
Tüm ev işlerini yaptım bi yemek yapmadim akşama ‎· Deniz
bunu yazdığında sabah ondu sabahın altısında mı kalkacaktı? ‎· Ocenia
Eğer yapabiliyorsan, bu saatten sonra ne ara ne de sor ‎· programmer
işi amma büyüttünüz ya, mesai mi bu? hem daha saat kaç, erken sayılır. ‎· Abi
şu saat itibariyle durum ne önemli olan o ‎· Tastamam
haber yok bekliyorum gideceğim yer en az 2 saatlik yol dakikalar bile önemli ‎· Deniz
Bence artık gitme ‎· fadıl ERKIRAN
nereye gidicem artık ‎· Deniz