Arkadaşlar kimse haber vermemiş ama resmen yeni bir kelime icat edilmiş, internette dolaşıyormuş, şarkılara giriyormuş. En çok tinder vs... gibi aplikasyonları, çeşitli internet medyumlarını kullanarak olabilecek en berbat, en zavallı (gavurca lamest) numaralarla ve durmaksızın seks peşinde koşan; seviştiği insana karşı (sevgililiği ilişkiyi filan bırak) en basit, en temel nezaket kurallarının gerektirdiği sorumluluklardan filan bile kaçınan, işini halledince vakit kaybetmeden bir sonraki hedefine yönelen erkek bireyleri anlatmaya yarıyormuş: "fuckboy". Geçen barda tanıştığımız (yanladığımız) doksanbilmemkaçlı kadınlardan biri, konu arzuları olunca açıksözlülüğün en doğru prensip olduğuna inanacak olgunluktaki bir arkadaşımız için (bir arkadaşımız ekolü) kullandı bu kelimeyi ilk öyle duydum.
abi "fuckboy"u kadın arkaşlarımızdan istedikleri zaman butikol yapabildikleri, tatava yapmadan sevişkeye gelip tatava yapmadan giden insanlar manasında duyuyorduk o__o ‎- Taşak Sutyenlerini Fıydırın
@alfonker: seviştiği insana sonrasında kahve yapmayı bile tatavadan sayanları kastediyor gibi daha çok. ‎- daisyneeuqabasıyanık
Bence gelinmesi gerken nokta budur. olabilir. Saygı da duyarım ama, içeriğini sonrasında kimi kadın ve erkek kaldıramayabilir çünkü kültür olarak başımıza gelen her şeye çok saçmas apan anlam yüklemeye hazır bi millletiz. Şey gibi yani "aha bu o" veya "galiba beni sevdi". uzun lafın kısası musallat olup peşini bırakmayabilir o fakbadi bi süre sonra ‎- Bay Öküz
öküz gibi durmayın yani ertesi gün. merak etmeyin kadının da bir hayatı var, az sonra çıkıp gidecek. ama iki laf edin, cana yakın olun. bak yine sinirlendim. ‎- daisyneeuqabasıyanık
daisyneeuqabasıyanık öküz mü ‎- Bay Öküz
Ben tüm badilerine kahve değil yatağına kahvaltı götürmüş biri olarak hiç üstüme alınmadım o öküzü ‎- Bay Öküz
@bayokuz: ahaha denk geldi tamamen ya. ‎- daisyneeuqabasıyanık
ya benim duyduğum kullanım, "he's my fuckboy" şeklinde, rap lisanındaki mizojinist "she's my ho"nun ters çevrilmişi, "sevişmekten başka bir şey yapmayan duyarsız erkek" formunu ilk kez duyuyom ‎- Taşak Sutyenlerini Fıydırın
eski sevgililerimden biri, 'sevişip sonra izmirli sürtükler gibi çıkıp gidiyorsun yapma böyle' demişti. bunun dişisine öyle diyen var mı başka? ne ayıp ayrıca. ‎- daisyneeuqabasıyanık
Yani beklenti ortadayken dallamalığın lüzumu yok, az insan ol hele diyor. Yani sevişge sırasında seni sikiyorum yerine seviyorum demek kadar komik ortak bir maceraya girdiğin insana aman taşaklarıma zeval gelmesin diye hıyarca davranmak. ‎- Klt'blsı
Horace and pete s01e02 ‎- hülüsi çiçek
ben saplantılıyım abi sevişince benimsiyorum. hiç ayrılmayalım, hiç değilse dost kalalım, en yakın arkadaşım olsun, olamıyorsa bizim binaya taşınsın istiyorum. ‎- daisyneeuqabasıyanık
@daisy: bir dost gibi davran bana herkes bizi öyle bilsin u.u ‎- Klt'blsı
ben hiç duymamıştım 'fuckboy' u, daha doğrusu bu tindiriksler vs ile beraber varlığı itibarsızlaşan eski fakbadi müessesesi mi? onlar o kadar aşağılık muhabbetler saylanmazdı yav ‎- aralık
@aralik fakbadi bir şahısla belli bir bağlamda kurulan ilişki, ama fakboy bir şahıs, kaba ve aceleci şekilde, herkesle ve sürekli fakbadi olmaya çalışan, fakbadiliği de insanca iletişimden mümkün mertebe uzak durarak icra edilmesi gereken bir müessese sayan insan gibi. ‎- doing
kahve yapıyorsa fakbadi, yapmıyorsa fakboy işte, nesini anlamıyorsunuz? ‎- daisyneeuqabasıyanık
biz erkekler sadece fuck'a kadar plan yapabildiğimiz, tüm enerjimizi buna harcadığımız, sonrasına dair en ufak bir fikrimiz olmadığı için nihayetinde türlü türlü sıçışlara imza attığımız doğrudur, fuckboy'da derler afedersiniz motherfucker da derler. ‎- serdar,ben
ananı nilolay'a kadar yolu var. ‎- daisyneeuqabasıyanık
@serdarben: küfür serbest mi peki ‎- Klt'blsı
size kim küfretsin peki? karşı taraf da işin içinde ama bunu es geçmeyin ‎- serdar,ben
kahvaltı götürdüğüm ve acelem var cnm sonra denerek terk edildiğim, hazırladığım kahvaltıyı kendim yediğim doğrudur. fak me yani ‎- Bay Öküz
@serdarben: ya ama nezaket çerçevesinde olamaz mı? Tamam kadının da hödüğü olabilir, atış serbest ama yani sevişmek istiyorum diye yakacak odun muamelesi görmek zorunda mıyım ‎- Klt'blsı
kültablası değilsin ama madalyonun öteki yüzünde, sürekli kor ateş gibi yanmak zorunda olmayan, be kendisinden çok şey beklenen bir adam var. empati yap baskıyı hissedebiliyor musun adamdaki ‎- Bay Öküz
@kedidelisi: ben yatırım olarak görülmek zorunda mıyım. o daha da fena. kötürüm gibi. ‎- daisyneeuqabasıyanık
@kedidelisi google'a "expectation vs reality" yaz zilyon tane şey çıkar, bir tane de seninki olmuş olmamış farketmez yani onu söylemeye çalışıyorum. ‎- serdar,ben
Ya o Zaman başta da beklentiyi yükseltmesin. Hıyarlığından taviz vermesin ‎- Klt'blsı
expectation ‎- serdar,ben
@serdarben e ama fuckerboy mu fuckbuddy mi nasıl ayırt edeceğiz bir tüyo ver bare ‎- Klt'blsı
@kedidelisi: yahu dedim ya kahve işte kahve. ‎- daisyneeuqabasıyanık
Ne bileyim kızım ben haahah, yetkin mi sandın beni, fuck muck anlamam ben, banyodan banyoya karşılaşıyoruz küçük hini ile onda da merhaba merhaba, o kadar. ‎- serdar,ben
FUCKBUDDY. FUCK= Fornication Under the Control of King / BUDDY= friend, person thAt is close to you ‎- Bay Öküz
Afsgagshsh umutlarım yine suya düştü @serdarben. Kahve aşmasına gelmeden ipucu var mı merak ettim ben @daisy yoksa o aşmadan sonra ver malını ellere çal götünü yerlere ‎- Klt'blsı
Ben şahsen yeni öğrendim hiç de fuckboy'um olmadı. ‎- CatBus
bir kezban olarak, gidişatı çay eşliğinde izliyorum, fuckboy, eş değiştirme, üçllü , dörtlü hımm.. "serbest piyasada seks ve çiftleşme" adlı yazıcığıma miss gibi kaynak topladım:)yakında bloğumda gelin okuyun çok sevap valla:) ‎- neferteti
bu hikayedeki fuckboy ben miyim? ‎- farkob
@farkob besmeleyle... ‎- nasti
ben de geçenlerde öğrendim ve pek kullanışlı olduğunu farkettim, amerikalı bi hatun dediydi. bizdeki ıssız adam gibi sanki "ben orospu çocuğum, seni üzerim, bağlanamıyorum ben" ‎- popidicorn
ben ilya'dan gordum ilk, cok anlamli bir yerde kullandigi icin ekstra aciklama yapmasina gerek kalmadi. ‎- solange
@solange: <3 ‎- ily

2015-2016 Mokum.place