Avatar for eass
lan sevişmeye sevişmeye insan muhafazakar olmaya başlıyor size söyliim . sevişme kurtaracak insanlığı
Comment
Sevişiyor olm o muhafazakar dediklerin. Sadece treni gizli yapıyorlar ‎· fsniper
Comment
sevişmiyoır olm onlar sikişiyor amk koduğumun evlatları siki hangi deliğe girdiğinin önemi yok ‎· eass
Comment
sevişenin ne olduğunu bilseler insan olurlardı . hepsi orangutan ‎· eass
Comment
ben harbi muhafazakar kafayı anlamıyorum, kendi koyduğu kuralları anında delmekten zerre gocunmayan insanlar bunlar, e hepsi de aynı, ulan aranızda anlaşın bitsin gitsin bu konu, niye birbirinizi aptal yerine koymaya çalışıyonuz ‎· selimov
Comment
Kuralları kendileri için değil, başkalarını kontrol etmek için koyuyor onlar. Kendileri istediklerini yapsın ama başkaları onların istediği gibi mahrum yaşasın. ‎· fsniper
Comment
adam resmen medine de sübyan sikmek için viagradan geberiyor ama millete ahlak dersi veriyor mesela . bu ve bunun gibilerin bize giydirmek istedikleri deli gömleğini yırtmak gerek ‎· eass
Comment
Valla, ne siktiğini bilmiyorum, sikerken öldüğünü de bilmiyorum. Ama yazdıkları daha bok. Daha çirkef. ‎· fsniper
Comment
dedim ya heriflerin dünya algısı bu işte kültür yoksunu kımıl zararlılaları sikişmek içn viagra kullanırlar oysa sevişmek için insan olmanın yeterli oldğunu bilmezler . pezevenkler ‎· eass
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

2015-2018 Mokum.place