ff daha yaratıcıydı sanırım . aynı kişiler burada olmasına rağmen o yaratıcılık pek görünmüyor . sanırım millet buraya ısınamadı aradan sonra
yoo, ısındı valla :) ‎- radagast
bana muhalefet yapma radaaa:)) ‎- eass
ahaha tamam tamam, ısınmadık ‎- radagast
hızlı giriş yapmaktan kaynaklı aşırı ısınmadan kaynaklı şişme hali var..biraz zaman geçip soğuyunca normale dönerler.. ‎- Tastarak
haklısın ben de öyle düşündüm gıdas :) ‎- eass
Oysa sen ciddi muhalefet severdin.Ne oldu Tanrıyı bulup yandaş mı oldun yaşlı kominist?:)) ‎- deep_blue
kafa geliyor deep :)) nbana moruk diyene bak heheh ‎- eass
ne yaratmamiz gerekiyordu da es gectik mesela ? ‎- guru
bu guru bizim lato değil sanırım bu arada ‎- Tastarak
ikinci eppılı yatratabilrdik mesela allahın ruslarına mecbur kalmazdık . ( acaip milliyetçiyim :) ‎- eass
lato kim yahu ? 91 yilindan beri guru nickini kullanirim, lato diye birini duymadim. ‎- guru
konyalı latif.. ‎- Tastarak
yaratıcılık kelimesini duyunca tayland barlarında amlarından kuş çıkaran şov kadınları geliyor aklıma hep. bilmiyorum var mıydı böylesi ff'de. ‎- 5posta
@5posta abi yaraticiligi o kadar kisitlamasaydin ya ? ‎- guru
değil tabii ama bu şekilde yer etmiş kafamda. ‎- 5posta
türkler bu yüzden geri kaldı işte yaratıcılık bokundan kuş çıkartma hehe . ‎- eass
boku demedi adam ‎- guru
tabi demedi ama türklerin yaratıcılıktan anladığı bu :) ‎- eass
Eass memnun edilememiş ;_; ‎- dejanoir
Eass memnun edilememiş ;_; ‎- dej ‎- eass