genjler sex yapın bol bol hayatta başka bir mok yok valla abiniz olarak söylüyorum bunu bu günlerinizi çok araryacaksınız sonra demedi demeyin heheh
Güzel bir tavsiye ama nasıl yapıldığını unuttum artık. ‎- Abi
gençlere tavsiye bu mandir heheheh ‎- eass
gençlere balık tutmayı öğret @eass asdjhasdj ‎- Fkrt
senin benim gibi moruklar da sez yapar tabi de gençler seksi daha fazla arzular oyüzden kendinizi kasmayın yapın ulan diyorum ‎- eass
Çok arıyorum ve hatta mirkelamdan geçip giden huhuu zamanları huhuu bir yerlerde bulsam, sonra üzülsem, üzüldüğüme üzülsem şarkısı çalsın arka planda ‎- Klt'blsı
naka sex kosunda kimseye bir şey öğretem mümkün değil doğa yol gösteriyor zaten . önemli olan o yolu çıkmaz sokak halline getirmemek ‎- eass
onu kastetmemiştim ya, manita bulmayı öğret gençlere, bulabilseler sevişecekler zaten asdjhasdhj ‎- Fkrt
bakın manita dediğiniz şey abartılacak bir konu değil . tamamen sizlerin meden,i cesaretinizle ilgili . siz konuyu açmadığınız sürece hiç bir mok olmaz . ‎- eass
zaman şunu öğretir . adım atımazssan sonuç alamazssın . ama aynı zaman ironik olarak geçer ve adım atamayacağınız noktaya gelir . o yüzden adım atın . ‎- eass
hoşlandığınız kişiye gidin korkmayın . sizi red ederse ısrar etmeyin yarın başkasından da hoşlanırsınzı ‎- eass
her yeni gün yeni insan demektir ‎- eass
kimseyi zorlamayın çünkü bu işler zorla olmaz yeni insanlar var . yeni dünyalar buna açık olun takılı kalmayın ‎- eass
size tavsiyelerimden biri de kazancakisin zorba romanını okuyun ne demek istediğimi çok net anlıyacaksınzı ‎- eass
Kafayı çok fazla sekse takmak da sağlıklı gelmiyor. Herken libido durumu aynı olmayabilir. ‎- Abi
Gençlik bilseydi, ihtiyarlık yapabilseydi diye boşuna demiyorlar:))) ‎- Klt'blsı
ihtiyarlık yapabilir de mesele gençliğin ortamına girememesi kedi . libido çalıştırısan var mandir tembelleşen libioş ölür :) ‎- eass
@eass: işte sıkıntı ortam olmayışı. Gençliğimde 35 yaş üstü insanların takıldığı bir bara gidip onlara acırdım. Şimdi gel gör beni aşk neyledi formatında acınacak haldeyim asdasdss ‎- Klt'blsı

2015-2016 Mokum.place