"mokum" ismini merak eden var mi? Nerden gelir nere gider? Kim bulmus bu ismi?
Bokum der gibi... Ama Turkce dusunuldugunu zannetmiyorum tabii.. ‎· Elestirel Gunluk
rusçaya da benzemiyor. kısaltılmış karma bir kelime gibi. ‎· Abi
Wikipedia'ya gore Ibraniceymis. Guvenli yer anlamina geliyormus. https://en.wikipedia.org/wiki/Mokum ‎· Elestirel Gunluk
free scripti öylesine bi domaine kurmuş şans eseri türkler akın edince kalmış böyle :) ‎· cakir
Yok Çakır baya emek var. Kapalı kodlu ama ne yapalım. ‎· fsniper
free script madem türkler neden yapamadı? anca bok atın djjdjd ‎· ubernova
@ubernova o bizim beceriksizliğimiz asdf ayrıca aylık sunucu giderlerini de ruslar karşılıyor şuan ne güzel :) ‎· cakir
Çakır o kodun bir forku bu. Aynı kod ama daha farklı şeyler yapıyor, farklı geliştiriliyor. "FreeScript" şeklinde kullanmandan konuya uzak olduğunu anlıyorum zaten. ‎· fsniper
demek ki şekil önemliymiş. keşke bizim arkadaşlar da böyle klon yapsalardı, şimdiye millet iyice alışmış olurdu. ‎· Abi
Abi bizim olay kesinlikle, üzüm yemek değil, bağcıyı dövmek. Aynısının tıpkısı olacak yoksa kullanmam! Lan burada da mesaj atılıyor, şurada da deme var. I ıh ille kopya olacak. Başka millett yapacak. ‎· fsniper
@ubernova daha once de soylemistim. mesele boyle bir mecrayi kodlamak degil, kodlayacak tonla programci var Turkiye'de. Mesele maintain etmek, calisir halde tutabilmek. ‎· guru