Avatar for frikadelle

Hola!

Comment

Hola. Como estas?

 ‎· bekcibekirr
Comment

aha deli şirin! nerelerdesin sen canım yaa..özledik valla:)

 ‎· neferteti
Avatar for frikadelle

Fakat güzel içtik.

Avatar for frikadelle

Asdsasdda ben de mi nicollas görünüyorum lan ahahaha

Avatar for frikadelle

Olum ana feed yamuk mu bana mı öyle geliyo?!

Comment

yamulmuş diyolar ama benimki her zaman ki gibi, dümdüz:))

 ‎· neferteti
Comment

Her yer Nicolas Cage ise doğru yerdesin

 ‎· Charlo††e Flax
Comment

Çok minimal bi yamukluk var. Mobilden daha kolay anlaşılıyor. Anasını satayım, gözüm ağrıdı. Zorla astigmat yapacaklar insanı...

 ‎· Deli Bedri
Avatar for frikadelle

AY ÇOK SIKILDIM!

Avatar for frikadelle

Gaza geldim nugget yapcam. Galeta unum yoktu. Onun yerine kıvrık krakerleri 2 küçük parça izmir tulumu, kekik, toz kırmızı biber ve karabiberle rondoladım. Mikkemmel bir pane harcı!

Avatar for frikadelle

Hayat çok okayi yomaşita kombamba.

Avatar for frikadelle

Aa negzel başım dönüyo yattığım yerde. Kafası şimdi geldi.

Avatar for frikadelle

Zaman zaman paskalya yumurtası olmak istediğim doğrudur.

Avatar for frikadelle

Hava tam alabildiğine uyumalık.

Avatar for frikadelle

Piremses.

Comment

Pazartesi o bi kerem

 ‎· hasan
Comment

Çarşambadır belki bilemezsin

 ‎· Deli Bedri
Avatar for frikadelle

Nolmuş?

Avatar for frikadelle

Pazara gittim geldim. Demedi 1 lira taze soğan, 50 kuruş maydanoz. 1 liralık patlıcan 1 liralık salatalık... Kuru soğan pahalı ama, kilosu 2,5tl... Gerçi 1,5a bulduk...

Comment

ben bu hafta gitmedim pazara

 ‎· Deniz Kaptan
Comment

Pazar iyi ya çık

 ‎· Deli Bedri
Avatar for frikadelle

Gerginim. Kendimi Ajda Pekkan gibi hissediyorum. Yırtılıvericem sanki.

Avatar for frikadelle

türkiye "bu ülke, mavi işaretli olanından sıcak su akan muslukların; odanın lambasını yakmak için yukarı kaldırılan anahtarların; bir türlü yerine oturmayan kapılar ve kilitlerin; hiçbir zaman zeminle aynı se…" https://eksisozluk.com/entry/59228275

Comment

Azınlık olmaktan utandım...

 ‎· Deli Bedri
Avatar for frikadelle

Ooooof of!!!

Avatar for frikadelle

Dizim ağrıyor. Saygılar.

Avatar for frikadelle

Mornik Galya!

Comment

Morningen

 ‎· Deniz Kaptan
Avatar for frikadelle

Kabak çekirdeği ^.^

Avatar for frikadelle

Melaba.

Avatar for frikadelle

Buz çok soğuk bişey :{

Comment

açlık da çok kötü birşey

 ‎· TARIK
Avatar for frikadelle

Şirketimi sevdiğimi söylemiş miydim? ^.^

Comment

Ne kadar bugün gidememiş olsam da yarın masamda göreceğim ^.^

 ‎· Deli Bedri
Avatar for frikadelle

Kemiğe bağlanan kaslarda zedelenme. 10 gün jel, buz, dizlik kullan. 18 Mart'ta kontrole git. Sanki futbolcuyum. Ben ofiste çalışan garip bir mühendisim. Nasıl zedelenir kaslarım. Günah bana...

Avatar for frikadelle

Ortopediye bir ki ortopediye..... :(((

Comment

Geçmiş olsun bedri hayr olsun

 ‎· programmer
Comment

Dizim kötü. Çok acıyo kıvıramıyorum yürüyemyorum

 ‎· Deli Bedri
Comment

Çok geçmiş olsun

 ‎· programmer
Avatar for frikadelle

Galiba sol diz bağlarım incindi. Çoğacıyor Galya çooooğ!!! :(((

Comment

Geçmiş olsun kraliçe izmir şifalar diler

 ‎· ismettelci
Comment

Sağolasın ismet bey. Bir kaç zaman sahalardan uzak yaşıycam

 ‎· Deli Bedri

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10