Sincik ben bisey danisacam benim bursumdan artan ufak bir miktar var ben bunu biriktirmek istiyorum nasil birikim yapabilirim ? Ziraat kartimda durunca harciyorum bos beles baska bi kartta durmasi lazim yada bi sekilde biriktirmem lazim ama nasil ? Bi el atayin bakim
Her ay vadeliye koy bozmamaya çalışırsın o zaman ‎- ferram
Borca gir. ‎- Mandarin
Borca girmek de mantıklı ‎- ferram
Vadelide ama belli bi syre alamiyomussun parayi onu arastirdim ben haziran da bozacam parayi cunku.mandarin borca giricek kadar onemli bisey yokki ya acaba ceyrek altin mi alsam her ay ama suan 159 tl imis ceyrek altin alinir mi acaba dusme ihtimali var midiir ‎- fındık kurdu
Ceyiz al bak o da bozulmuyo ‎- Mandarin
Sayın fındık kurdu elindeki miktarı bilemem lâkin tbir yöntem var hazine bonosu almak ben öyle yapıyorum ‎- Deniz (Kadrolu Deniz)
Ceyize kesin benim fikrim degisir ben para briiksin istiyom . deniz o ne nasil yapilir ? ‎- fındık kurdu
Aylik 200 -250 tl atmayi dusunuyorum insallah :D ‎- fındık kurdu
Ziraat bankasının android uygulamasını indir yatırım kısmın da bono yazar oradan alabilirsiniz? Bono devletin değerli kâğıtlarından dır. Senin parani belli bir süre kullanır sonra fazlasıyla iade eder. ‎- Deniz (Kadrolu Deniz)
Altından daha temiz yatırım yok. ‎- Pekiii Ya Şimdi!
Altın dalgalı risk içeriyor abi ‎- Deniz (Kadrolu Deniz)
Altının dalgasına bakma, uzun vadede en iyi yatırım aracı. ‎- Pekiii Ya Şimdi!
Altin hesabi ac..altin yukseldiginde bozdurursun.. ‎- Mavi
Benim dediğim kısa vadede ‎- Deniz (Kadrolu Deniz)
deniz ne kadar kısa bi vade ? ben haziran temmuz gibi bozacam çünkü . altın işte çok mantıklı geliyo ama şuan çok yüksek ya yazın bile 145 tl miydi neydi çeyrek ‎- fındık kurdu
15 gün 30 gün 1 yıl seçenekleri cok ‎- Deniz (Kadrolu Deniz)
iyiymiş o ben bi bunu konuşayım ziraatle ‎- fındık kurdu
İyi olur ;) ‎- Deniz (Kadrolu Deniz)
Altin al :) ‎- ramazancekicc
Kumbara al kumbaraya at, en ucuzu ‎- selim varank
vadelide vade günü parayı çekmen gerekiyor, yoksa banka faizin üstüne yatıyor. altını bankadan al, sattığında az zarara uğrarsın. diğer bir istediğin zaman çekilebilir yatırım b tipi likit fon almak. az birikir, ama istediğin zaman istediğin kadarını bozabilirsin. ‎- hia
Altin al kar li olursun findik ‎- ramazancekicc
hııı ben altın alacam galiba ya :D ‎- fındık kurdu
Yatmadi aklına sanırım ‎- Deniz (Kadrolu Deniz)
ya yattı aslında ama vade günü çekmen gerekiyo filan dedi hia ‎- fındık kurdu
hanife büyüdüde bono peşinde koşuyo bee :Ddddd ben ziraati aktif kullanıyom biriktirdiğimi halkbanka atıyom bişey olmuyo ‎- assasins
ya olum ben azcıkta param çoğalsın istiyom ama en kötü sadece birekecek ‎- fındık kurdu
Olay şöyle diyelim 30 gunluk 100 lira yatırsın vase sonunda 200 lira olacak ama sen 15 gün sonra çektim o güne kadar biriken faizi alirsin ‎- Deniz (Kadrolu Deniz)
hadi ya öyle mi yapsam ‎- fındık kurdu
Sana kalmış ben bekliyorum vade sonunu ‎- Deniz (Kadrolu Deniz)