Bir kez daha ‘Ermeni lobileri’ konusu DTP Eski Genel Başkanı Nurettin Demirtaş’ın, geçtiğimiz günlerde yayımlanan 'Ermeni milliyetçiliğinin Kürt düşmanlığı' başlıklı yazısındaki iddia ve suçlamaya varan analizlerine Agos yazarlarından Yetvart Danzikyan, Pakrat Estukyan ve Karin Karakaşlı’nın yanı sıra Masis Kürkçügil de yanıt verdi. DTP Eski Genel Başkanı Nurettin Demirtaş’ın 9 Haziran günü Yeni Özgür Politika gazetesinde yayınlanan bir yazısı spotları yine “Ermeni lobileri” konusuna çevirdi. Gazetemiz yazarlarından Yetvart Danzikyan, Pakrat Estukyan ve Karin Karakaşlı’nın yanı sıra Masis Kürkçügil de Demirtaş’ın bu iddia ve suçlamaya varan analizlerine yanıt verme ihtiyacı gördü.http://www.agos.com.tr/tr/yazi/15680/bir-kez-daha-ermeni-lobi...
Sanirim o yaziyo da sen yayinlamistin. Cidden igrenc bir yaziydi. Mesnetsiz sallamalar vs. Kurtlerin tamaminin olmasa da bir kismini su yikardan bakmaci tavrindan hic hoslanmiyorum cidden. Tipki amerika senatosunda ermeni soykirimi aleyhinde calisan yahudi lobisi gibi. Tarihte tek holokast yahudilere uygulanmistir biz en cok ezilen ulusuz kafasi. Yok abi adil olmak gerek, ermeniler bu ulkeden topyekun silindiler ve bunda hepimizin payi var. Bunlarin daha hesabi verilmeden o insanlari izana davet etmek ayri bir izansizlik. Bence bu noktada biz turklerden(ben aleviyim bizim muhtemelen cok bir sorumlulugumuz olmadi, hatta atalarimin ermeni oldugunu ciddi ciddi dusunuyorum) cok daha dikkatli olmasi gerekiyor kurtlerin. Cunku ayni olmasa da benzer bir durumla karsi karsiyalar. ‎- Serpent
evet haklısın yazı saçma ve iğrenç bir yazıydı. soykırımda Türkler kadar Kürdlerde sorumludur. Kürdler kullanıldıklarını iddia etseler de bence kullanılmamışlardır bilerek isteyerek soykırıma katılmışlardır. bende Alevi ve Dersim kökenli biriyim ve bence de Aleviler çoğunun kökenin Ermenidir. ancak artık Dersimdekiler Kürdleşmişler ve bazılarıysa Kırmanç ve Zaza diye ayrı bir halk olduklarını öne sürmüşlerdir. ‎- Barut Komplosu
Nurettin Demirtaş'ın bu saçma sapan açıklamalarının hiç bir haklı gerekçesini göremeyen tek ben değilim sanırım. Bir ihtimal PKK'den kopan Kürd milliyetçilerine yeşil ışık yakmak olduğunu düşündüm ama Ermeni düşmanlığıyla olsa olsa TC'ye göz kırpmış oluyor. ‎- Artista
bence Dersim Aleviliğinin kökeni eski Ermeni inancı olan Arevilikle Maniheizme dayanmaktadır. ‎- Barut Komplosu
bence çok saçma bir yazı olmuş. sanırım tcye ve Kürd milliyetçilerine yaranmaya çalışmış ‎- Barut Komplosu