Avatar for karenmess

çok tatlısınız

Comment

havacılığa devam mı?

 ‎· Caf
Comment

havacılık ne abi. uçak teknikerliği gibi bişey mi

 ‎· karenmess
Comment

sektör her neyi kapsıyorsa

 ‎· Caf
Avatar for karenmess

aklımda büyük cümleler var ama küçük bi adam olduğum için dilim söylemeye razı değil.

Avatar for karenmess

bu yaştan sonra yazılım işine girsem. ama böyle sıfırdan. üzerine düşsem ilerleyebilir miyim?

Comment

ilerleyebilirsin. örnekleri çok.

 ‎· Caf
32 more comments
Comment

Yorumlariniz icin tesekkur ederim. Benim icin simdilik askida guzel bir secenek.

 ‎· karenmess 1
Avatar for karenmess

Hi babies

Avatar for karenmess

temel sorunu söylüyorum size. mesele bunlardan bir veya iki tanesine sahip olmak değil. her üçüne de sahip olmak; 1) zeka, 2) irade, 3) enerji

Comment

yoksa bir çöpsün. etraf kendine aşırı güvenen çöplerle dolu.

 ‎· karenmess
Comment

bense sadece fakir bir solcuyum. ama tütün kullanmıyorum.

 ‎· karenmess
Avatar for karenmess

başkalarını suçlamayı bırakın bebeyims

Avatar for karenmess

hayat çok zor

Avatar for karenmess

bunu izlemeyen kaldı mı

Comment

Ben izlemedim.

 ‎· emintolga ☀️
Comment

Ben izlemedim.

 ‎· Kobayashi
Avatar for karenmess

evet arkadaşlar ingilizler de ağlar..

Avatar for karenmess

hayatımda gördüğüm en kötü dünya kupası.

Avatar for karenmess

hadi oglum perisic

Avatar for karenmess

selam cnms

Comment

İçtin mi?

 ‎· Kabak Tatlısı
Comment

ich tu dir weh?

 ‎· TARIK
Comment

aşk olsun. size selam vermem için içmem mi gerekiyor.

 ‎· karenmess
Comment

@karenmess: evet

 ‎· Kabak Tatlısı
Avatar for karenmess

muhteşem ankara akşamları

Avatar for karenmess

nefer

Comment

i like you

 ‎· karenmess
Avatar for karenmess

.

Avatar for karenmess

Sürekli ‘umuda kelepçe vuramazsın bro’ diyen bi kardeşim var. İşin kötüsü benim de agzıma dolandı.

Avatar for karenmess

kızın biri bana bağlama büyüsü mü ne yaptırmış sdfghj cıldırıcam

Comment

Bağlandınız mı?

 ‎· rábido
Comment

Ne büyüsü ya

 ‎· Kabak Tatlısı 1
Comment

Bana harpsichord büyüsü yapıyorlar, çünkü elitim.

 ‎· Ajeje Brazorf 5
Avatar for karenmess

Düzce diye bi yer var. Ne zaman başım sıkışsa hep bana sahip çıktı burası.

Avatar for karenmess

mahmutla ankara cevreyolunda gidiyoruz bugün . civic' in 2018 kasasını gördüm. ama böyle efsane bi kasa olmuş. dedim mahmut nasıl araba? iyi hacı hyundai di mi o? dedi. yok dedim mahmut honda.

Comment

neyse biraz kestim şöyle arabayı egzos falan mütiş, ama bu hatchback kasaymış lan mamut dedim. yok ya ne heçbeki hyundai o dedi.

 ‎· karenmess 2
5 more comments
Comment

Sen de efsaneymişsin yalnız götüm shdj (nası hitap edecegimi bilemedim)

 ‎· karenmess
Avatar for karenmess

unutursak kanımız kurusun https://www.youtube.com/watch?v=nlt5Wa13fFU&feature=youtu.be

Avatar for karenmess

:))

Avatar for karenmess

2018 honda civic typer. hoş

Avatar for karenmess

bir seçim arefesinde yine herkes kendi düşüncesi haricindeki herkesi zırcahil konumunda görmeye başlamış. katiyen hiç kimse kendisinden en ufak bir şüpheye düşmüyor.

Comment

herkes egoist, herkes kibir yumağı, herkes bencil, herkes hırs küpü, herkes filozof. tarihin uzun zamandır böyle toplu bir şizofreni geçirdiğini; gözlerin ve kalplerin bu derece perdelendiğini sanmıyorum.

 ‎· karenmess 1
Avatar for karenmess

bu burda dursun. ağır işsiz kalırsam erkanla biraz uğraşıcam. seviye tespiti yapıcam

Avatar for karenmess

nefer nerde?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10