Kemik torbası seviyor olmalı(!)
#banadedi :PpPp ‎· bekçibekir
:D ‎· Lande (h+b).x=?
Az buçuk ele gelmeli ‎· Tastamam
en makbulu balık etli olanı... ‎· musallat
ay nede tezatsınız kendinizle ha :D ‎· Lande (h+b).x=?
Hep aynı fikirdeyim :)) ‎· Tastamam
o halde ben niye zayıflıyorum yaşasın yemek yemek :P ‎· Lande (h+b).x=?
@lande_holk: tabi ya... Mutluluk orada mutluluk şurada mutluluk kiloda vay.. . tey tey teeeeyyyy ‎· musallat
olamaz bi kerek ben şişko olmayı sevmiyorum :D ‎· Lande (h+b).x=?
şişko olmak ayrı bir şey... Sağlığının elverdiği kadar ye... Gerisini sittir et.. ‎· musallat
o zaman zaten zayıf oluyom ‎· Lande (h+b).x=?
Ele gelecek kadar diyorum zaten ;) ‎· Tastamam
tam tersi, etli olacak biraz. ‎· TARIK
tas ın eline vereyim ben bir şey oynasın dursun :D ‎· adler112
Haso eline aldığını münasip yerine sokabilirsin cnm ..beni karıştırma yeter ‎· Tastamam
lan dağılın lan atışmanızı başkasında yapın ‎· Lande (h+b).x=?
asdfghjklşi ‎· adler112
Hasoya söyle sataşan o ‎· Tastamam
ne bu şimdi ilkokul çocukları gibi :) ‎· Lande (h+b).x=?
Tahtanın önünde tek ayak cezası ver bunlara Lande... Ellerine de cetvelle vur... Sonra da tebeşir yedir... Yine uslanmazlarsa pencereden sarkıt... ‎· musallat
silahı çekip seni kafandan vurmam daha mantıklı gibi ben cani değilim ‎· Lande (h+b).x=?
beni vurursan cani olmaz mısın? :))) ‎· musallat
tek hamlede vurunca acı falan çekmezsin ya hani ondan şeyettim ‎· Lande (h+b).x=?