Avatar for leonardcaul

Siktir git! Yavşak piç diyemezsin de... tabi olabilir, o da bir fikir dersin gibi bir gün...

Comment

bu posttan nefertiti tadi aliyorum

 ‎· hakan
Comment

Ha ha çok hoş!

 ‎· Programmer
Avatar for leonardcaul

Acoustic Calm, a playlist by Spotify "Keep calm... with instrumental acoustic tracks and chill covers." https://open.spotify.com/playlist/37i9dQZF1DXaImRpG7HXqp?si=bi97JSqyRd6tycqlyk13qg

Comment

Yeni keşfettim. Lakin inanılmaz güzel.

 ‎· Programmer
Avatar for leonardcaul

Nabıyonuz la?

Comment

reis cCc

 ‎· Karenmess
5 more comments
Comment

@erkan: ayrıntıları gören şeytan gibisin sen bebeğim

 ‎· Programmer
Avatar for leonardcaul

Çok mutluyum

Comment

Her şeye rağmen gülmeli

 ‎· mayhoş 2
9 more comments
Comment

@vildan: vallahi vili. Çok iyi geldi bu güzel sözlerin... var ol sen. Sen öyle diyorsan doğrudur :)

 ‎· Programmer
Avatar for leonardcaul

Arkadaşlar ben galiba hayatım boyunca ilk defa, demediğim şeyi diyeceğim. Çok yoruldum ben. Ruhum yoruldu. Kendim için bir şeyler yapmadığım için, kendimi düşünmediğim için, 4 sene öncesine kadar, kendimi geliştirmek namına çok çaba sarf etmeme karşın, 4 senedir gelişmeyi bırak, var olan yeteneklerime bile ihanet ediyorum. Sanırım ben pes etmem lafının tersini dememi istiyorlar. Hayatım boyunca hiç pes etmedim. Ama bu sene özellikle, apandist ameliyatından sonra,(ocak1) ne zaman işler iyi gitmeye başlasa, en umulmadık yerde kopuyor. Pes edip o pijlerin mutlu etmeyecdğim ulan! Hakkımızda hayırlısı. Bu arada tatil yapın falan demeyin ben de hiç işe yaramıyor. Sanırım çözüm; temiz bir dayak :)))

Comment

4 sene içinde yaşadıklarını düşünüp bir tart. Beden, akıl ve ruh olarak yorulma normal. Yaşadığımız zaman hız çağı aile, iş, insan ilişkileri, geçim derdi bir koşturmaca içinde. Eh haliyle yaşında etkisi var. Tatil yapmak çözüm değil. 4 sene öncesi ve sonrasında hayatını yönlendiren seni bu düşünceye getiren ve yoran nedir? Bunları bulduğun zaman inanıyorum nerede yavaslaman gerektiğini çözüp adımlarını ona göre atacaksın.

 ‎· Mavi 2
8 more comments
Comment

@vildan: ohhh be ne güzel olurdu

 ‎· Programmer
Avatar for leonardcaul

Aldım.

Comment

yalniz kendileri efsanedir, okudum ve kutuphanemin en guzel kosesinde kendileri.

 ‎· Code Queen 1
Comment

@codequeen: fikirlerin önemli benim için

 ‎· Programmer 2
Comment

@leonardcaul: olasılık - matematik üzerine bolca... Tümü gündelik hayata vurgulanmış... bayılacaksin, eminim.

 ‎· Code Queen 1
Avatar for leonardcaul

Adamım Liquid Jay! Kraaal https://www.youtube.com/watch?v=fFyCh4FbKfw&t=1s

Avatar for leonardcaul

Ulan yarın işbaşı ha! Hay koyayım böyle işe! Önceden 4 gün sonra iş başlasın derdim. Şimdi 1 hafta yetmiyor

Comment

1-2 sene sık dişini emekli olcan

 ‎· hakan 1
6 more comments
Comment

@emir: abi seni resmi olarak cevaplamak için bugünü bekledim :) unuttum aslında da, şaapma çok. iş iidir arkadaşlar, boşta durmanın manası da iş olunca vardır, diYer türlü pİroblemdir, can sıkar varoluş sancısı yapar, bu yüzden bir iş yapaıyor olmak ♥

 ‎· hernestomark 2
Avatar for leonardcaul

Bir süredir aynaya baktığımda, fatihi görmezden geliyorum. Muhabbet edesim gelmiyor. İtici geliyor bu aralar. Arada enerjisi, böyle saçmalıyor işte.

Comment

Neyse ki canım kendim, yani muhittin... her zamanki gibi aşırı çekici hallerimden ötürü başıma ağrılar giriyor.

 ‎· Programmer
Avatar for leonardcaul

20 gün dayanabildim nargilesizliğe... ulan şimdi birazdan nargile içicem diye, nasıl heyecanlıyım. Vay arkadaş sokayım bu nikotin sevdasına!!!

Comment

Abi nargile nasi bi bagimlilik turu ya? Yelek de giy yeleksiz gitmiyo gordugum kadariyla shdj

 ‎· Karenmess 2
Comment

@messnbrs: bu yavşakoviç nargileci tayfalar çıkmadan önce biz vardık ulan!

 ‎· Programmer 1
Comment

Ashsj

 ‎· Karenmess
Avatar for leonardcaul

3 gündür şeker ve çikolata namına bir şey yemiyorum! Bu ızdırabın bir sonu var mı? Kaç gün sonra isteğim geçer? Var mı bilen eden?

Comment

en fazla 3 gun daha dayanacaksin

 ‎· fsniper
7 more comments
Comment

@fsniper: valla limonlu su ve tarçınlı su bayağı bi azaltıyor o isteği. Ama işte her zaman olmuyor

 ‎· Programmer
Avatar for leonardcaul

Anamın evi, babamın yanından bildiriyorum. Bayram aile olunca güzel, gerisi fasarya... aile olmadan; içi boş ceviz gibi, elmayı ısırdığına ağzına gelen kurtçuk kadar rahatsız edici...

Comment

Kesinlikle haklisin bro.

 ‎· fsniper 1
Comment

@fsniper: eyvallah kardeşim

 ‎· Programmer
Comment

Aileden aileye değişir. Sen şanslısın

 ‎· Cihanyus 2
Comment

@cihanyus: eyvallah kardeşim

 ‎· Programmer
Avatar for leonardcaul

Selamünaleyküm... merabayım lan insanlar.

Comment

Naptınız nettiniz?

 ‎· Programmer
5 more comments
Comment

@cihanyus: daha belli değil ya :)

 ‎· Programmer
Avatar for leonardcaul

Geniş zamanda tıkandım. Geçmişimi arar oldum.

Comment

Deş bakalım tıkanmış geniş zamanını açacak birşeyler bulursun belki

 ‎· Mavi
Comment

Buldukça daha kötü yollar çıkıyor önüme. Ha heyecan güzeldir, fazlası değil ama...

 ‎· Programmer
Comment

iftari mi ozledin?

 ‎· hakan
Comment

@hyce: 17:00 dan sonra özlüyorum iftarı. Her zaman değil

 ‎· Programmer
Avatar for leonardcaul

Zirvedekilerin amına koyim!!

Comment

işte aradığımız samimiyet ^.^

 ‎· Cihanyus 2
Comment

@cihanyus: eyvallah kardeşim.

 ‎· Programmer
Avatar for leonardcaul

Nasılsın diye sorduklarında, iyiyim kardeşim sen nasılsın derken ben! (Temsili değil)

Comment

Ayrıca naber lan insanlar!

 ‎· Programmer
Comment

sensin insan

 ‎· hakan 1
Comment

iyiyim

 ‎·  9693_5010_390.jpeg ‎· mayhoş 1
Comment

@hyce: ayılık var hamurunda

 ‎· Programmer
Comment

@mayhos: oyhhh :/

 ‎· Programmer
Avatar for leonardcaul

Naber lan mokum insanları!

Avatar for leonardcaul

Günaydın!

Comment

sana da canım

 ‎· Emir 1
6 more comments
Comment

@cafo: Evet! :)

 ‎· Programmer
Avatar for leonardcaul

Tertibat şoför aşçı bahçıvan her şey bir arada...

Avatar for leonardcaul

Bir süredir Armwrestling(Bilek güreşi) sporuyla ilgileniyorum. Hem izlemek hem antreman metodlarını öğrenmek büyük zevk veriyor. Dünyadaki en iyi bilek güreşçilerinin yarışmalarını izliyorum. Adamların antremanları, yeme ve içmeleri, insan işi değil. Lakin burda ince bir nüans var. Doğuştan gelen Allah vergisi güce sahip olanlar var ki, çok şanslılar. Mesela John Brzenk(ki adam tam winner) adam 54 yaşında hâlâ aktif şekilde devam ediyor. Adam özel olarak yaptığı şey sürekli ve daimi barfiks çalışmak ve sürekli pratik yapmak. Yani başka özel bir şey yapmaya ihtiyaç hiç duymamış adam.

Comment

Dünya sıralamalarında ilk 10 da gürcistan, ukrayna ve rusya başı çekiyor. Amerikalıların çoğu şovcu ama işte içlerinde bana göre en iyileri, dave chaffe, davon larratt ve tabi john brzenk

 ‎· Programmer 1
Comment

Bu sevgim sanırım büyükbabamın ve babamın kollarındaki inanılmaz kuvvetinde geliyor. Çocukluğum hep onlarla pratik yaparak geçmişti. Hey gidi. Abimi yenersem çikolata alırdı babam, abimle anlaşırdım bana yenil yarısını veririm derdim :)

 ‎· Programmer 2
Comment

kolu eline alma gibi bir tehlikesi olmasa iyi bir eğlence aslında :))

 ‎· huseyinozkilic 1
Comment

@huseyinozkilic: o risk her zaman var. Benim sıkıntı hep omuzdan oluyor ama, sol kolum eskisi gibi değil ona daha çok çalışıyorum şu an

 ‎· Programmer
Avatar for leonardcaul

Göbeğim yok lan benim yavşaklar! :@

Comment

Kesin yanlardan pörtlemiştir nfkdks

 ‎· Code Queen
Comment

Yok valla. zayıfladım

 ‎· Programmer
Comment

ha pardon abi, korse reklamlarinda mankenlik yaptigini bilmiyordum fjkdf =)

 ‎· Code Queen
Comment

@codequeen: laaan! :))

 ‎· Programmer 1
Avatar for leonardcaul

Ben böyle berbat mide bulantısın ta ejdadını sikiyim! Ulan kusmak istiyorum, kusamıyorum. Gaz çıksın diyoruk geçer o da yok. Sıcak su içiyorun kendime geleyim diyorum o da yok! Hay götüne koyayım senin emi!!!!

Comment

Geçmiş olsun, talcid rennie vs öneririm bulantı için yok mu yakınlarda -,-

 ‎· Arnavut Siwastanegezer 1
6 more comments
Comment

@baadira: götün tekiydi :))

 ‎· Programmer
Avatar for leonardcaul

Sen hayırdır lan! Kime şekil yapıyorsun olum sen kedisi!

Avatar for leonardcaul

Spor manyağı oldum çıktım resmen! Hem yapan, hem de izleyici olarak. Her bir bokun fazlası zarar. Şimdi de ne dizi izliyorum ne de aldığım kitapları bitirebiliyorum. Soyutlamam lazım...

Comment

Beyine bas endofrini ohhh misss:)

 ‎· neferteti
9 more comments
Comment

@codequeen: yes yes yes halledicem o işi.. o iş ben de... :)

 ‎· Programmer
Avatar for leonardcaul

Arkadaşlar kilo verin. Kilo cidden kötü bir şey. Apandist ameliyatından sonra 7 kilo verdim. Kilo verdiğimden beri, kendimi daha iyi hissediyorum. Nargile de içtiğim halde hem de...

Comment

Geçmiş olsun çok

 ‎· Code Queen 1
7 more comments
Comment

@hyce: 2 kilo vardı diyor doktor. Ulan dana kadar apandist de biraz abes geldi diyor bir de gülerek hahahha

 ‎· Programmer 2

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10