nerezo » posted to nerezo and linux
ubuntu 14.04'den 16.04'e geçmeye çalışmayın arkadaşlar. 1 gününüz heba oluyor :(
abi daha erken değil mi zaten? ben yaza kadar beklemeyi düşünüyorum resmi sürüm düşse bile. sen naptın da sıkıntı oldu? ‎- fikri sabit
ya öğlen hayvan ubuntum upgrade edeyim mi kendimi diye sordu. ben de "hee et et. negzel 16.04" diye next next geçtim. ‎- nerezo
bu arkada negzel upgrade ediyo diye işime bakayım dedim. ‎- nerezo
sonra birden çaat! ekran gitti ve logout oldu. ‎- nerezo
sonra login olamaz oldum. terminal'e geçeyim dedim. orda da hiçbir komut çalışmıyor, segmentation fault hatası veriyordu. ‎- nerezo
şimdi şöyle bi durum var, bu sürümleri veriyolar böyle ama aslında birkaç ay erken çıkıyor, o yüzden ilk günler güncelleme yağıyor, o bakımdan beklemekte yarar var. bi de ubuntu'nun kendi kaynaklarında bile temiz kurulum yapmayı tavsiye ediyor genelde, o yüzden o upgrade aracına güvenmek doğru değil prensip olarak. bi de 14.04 ile 16.04 arasında 3 sürüm var, sorun çıkması bir hayli muhtemel o bakımdan da. neyse sen bu dersleri kendin çıkarmışsındır zaten, geçmiş olsun :/ ‎- fikri sabit
sonra reboot ettim ama olmadı. /sbin//init'i bulamıyomuş, mount edemiyomuş filan. lanet!!! bu saate kadar live cd ile cebelleştim de anca toparladım. artık bir ubuntu 16.04 lts sahabıyım :))) ‎- nerezo
bi numarası var mı bari? gerçi şu var desen de fikrim yok, düz ubuntu'yu bırakalı 5 seneyi geçti. ‎- fikri sabit
/sbin//init'i bulamıyomuş <= ikinci slash'i kaldirmayi denemesini soyledin mi? (vurmayin :( :( ) ‎- Kickdrum
ya çalışırken kafam başka yerdeydi. bu sorunca he he kur, aa negzel diye geçtim işte. gerçi ben 12.04'den 14.04'e geçerken de bir takım dersler çıkardımdı :) ‎- nerezo
@kickdrum ehehe, ayıb :) neler söylemedim ki :) ‎- nerezo
ayip gercekten ahahahah savol @nerezo cok iyi kalpli biriymissin, bloklamadin bile <3 ‎- Kickdrum
ya aslında adam bir sebepten kapanınca upgrade yarım kalmış. kernel, initramfs filan ayarları kaymış. livecd'den boot edip, root'u chroot ile kurulu olan ubuntu'ya aldım. ordan upgrade'e devam ettim. bir süre 32 64 bit hataları bir süre de apt-get pislikleriyle uğraştıktan sonra oldu sonunda. ‎- nerezo
@kickdrum ahah abi bilok milok nerel diyorsun öyle, duymamış oliim. ‎- nerezo

2015-2016 Mokum.place