Hindistan'a gittim demiş miydim? Bildiğiniz gibi değildi... :)) Gizli açılım barındırır. :))

Öncelikle Gürcistan'da bile olmayan modern tuvalet anlayışı var. Hatta duşları bizim lüks dediğimiz yerlerden daha kullanışlıydı. ‎- Günah Yüklenen Adam
ay ben çok gitmek istiyorum azcık anlatsana:)şirin şey:OLUR ‎- neferteti
Hayvanseverler bir kere annem, sokaklarda maymunlar, sincaplar, inekler, filler, develer... En alakasız olanı ise domuz sürüleriydi. ‎- Günah Yüklenen Adam
Bizim AVRUPA kapısındaki ülkemizin aşamadığı DİN sorununu aşmışlar. ‎- Günah Yüklenen Adam
Adamlar birçok şeyi İngilizlerin sömürge zamanında aşmış. ‎- Günah Yüklenen Adam
Evler bildiğimiz evler gibi değil, yerel halk küçük dükkan kıvamında yerlerde yaşıyor. Gördüğüm en absürt şeyin insanların sokak ortasında duş almaları diyebilirim. ‎- Günah Yüklenen Adam
İNEĞE TAPMIYORLAR bunu bi öğrenin. İnek kutsal bir hayvan (süt verdiği için) o kadar... Herkesin bir ineği var. İkincisi yok. İnekleri beslemiyorlar, hayvancağızlar yol kenarlarında çöpleri karıştırıyor. Bizde sokak köpeği neyse orda İnek o. ‎- Günah Yüklenen Adam
Bizim 1 liramız orda 40 rupi. 40 rupi ile Kingfisher marka 1 litre bira alabiliyorsunuz. Bu kingfisher hindistanda yaşayan bir kuş ismi ve rengarenk. :) ‎- Günah Yüklenen Adam
Bizim hindistanlı dediğimiz sarıklı tipler aslında Sikh inanışında olan erkekler, Bunlar ağaçtan elma bile koparıp yemiyorlar ağaçtan ne zaman ki olgunlaşınca düşüyor işte o zaman. Ayrıca sakal ve saçlarını kesmek erkeklerde yasak. Sadece Sikh erkeklerine özgü bir durum. ‎- Günah Yüklenen Adam
Ülkenin asgari ücreti 100 dolar. Ve bu 6000 rupiye denk. Ben 200 dolarla gidip 100 dolarla geri döndüm varın siz hayal edin. O kadar para harcadım bitmedi. Hindistan parasını ülke dışına çıkarmak yasak. Üstünüzü aramıyorlar ama soruyorlar yok derseniz geçiyorsunuz kontrolden. ‎- Günah Yüklenen Adam
"hasta toplumlar" da buncağazımlardan bahsediliyor. misal koca ölünce çocuksuz eşler, kocayla birlikte gömülüyormuş, kadınlar bu durumu gönüllü kabulleniyormuş.) ingiliz sömürgeci bi hakimin anılarıydı sanırım:)) biizim sapık müslümanların bi başka versiyonu işte:) din mallıktır net! ağaçtan meyve düşünce yiyecekmiş peh!! ‎- neferteti
Gazetelerde Ganj'a sıçıyorlar haberleri dolaşıyor. Evet doğrudur. Ganj %bilmem kaç antiseptik bir su ve kirliliği %99 oranında önlüyor. ‎- Günah Yüklenen Adam
Eğer ölürseniz ve kimseniz yoksa sizi ganj nehrine atıyorlar. Ganj da ölü, şişmiş ve parçalanmış insan görmek mümkün. Bunun için Hindistan'daki köpekler temizlik görevi görüyor, ölüleri yiyorlar... Bunların da fotoğrafı var ama paylaşmıyorum. Bu dediğim olay sadece Mumbai de oluyor. ‎- Günah Yüklenen Adam
mısıra, gittiğimde, dünyanın en pis ikinci ülkesini gördünüz dediler bana da, birincisi nire, dedim de: elbette hindistan diye çemkirdiler:) valla ‎- neferteti
Hindistan'da ne kadar açık tenliyseniz o kadar özelsinizdir. Bu sebepten 47 kişiyle ayrı ayrı fotoğraf çektirdim. Size elleriyle dokunmak bile birileri için pahabiçilemez ve soruyorlar elimi omzunuza atabilir miyim diye! ‎- Günah Yüklenen Adam
allah sarışınlara ne yaparlar tahayyül edemiyorum bile! ayol çakmayım filan diyene kadar öğğkkk...yok vazgeçtim gitmeyecem oraya:) ‎- neferteti
Hindistan'da teknoloji çok ucuz. Bir ağacın altında bir kilim üzerine yatmış üstü başı yırtık bir genç görüp üzüldüğüm anda çocuk yerinden doğrulup 7 inç bir telefon çıkardı cebinden... ‎- Günah Yüklenen Adam
Demem o ki hint fakiri kendi ülkesinde gayet iyi yaşıyor. Bize göre fakirler o kadar ‎- Günah Yüklenen Adam
Katıldığım bir düğün eğlencesinde gerçekte bollywood taki gibi dans ediyor insanlar... ‎- Günah Yüklenen Adam
Eğer bir şey alacaksanız almıyorum/istemiyorum demeniz kafi. 1000 rupi olan bir eşyayı 50 rupiye bile alabiliyorsunuz aynı kişiden. :)))) En eğlenceli kısmı da buydu. Hayatımda pazarlık yapmayı sevmem ama burda almıyorum dedikçe fiyatı kendileri düşürüyorlar... ‎- Günah Yüklenen Adam
Halkın geneli vejetaryen ama büyükbaş hayvan eti yenmiyor sadece. Balık, böcek, keçi ve tavuk eti kullanımı çok yaygın. ‎- Günah Yüklenen Adam
Pahalı olan tek şey su! Türkiye ile aynı fiyat. ‎- Günah Yüklenen Adam
Halkın bu kadar sakin olmasının sebebi akşama kadar ağızlarında çiğnedikleri bir yaprak. Bu yaprağın uyuşturucu özelliği var. Tek zararı dişleri aşırı derecede sarartması. ‎- Günah Yüklenen Adam
Aklınıza gelebilecek her şey için pazarlık yapabilirsiniz. ‎- Günah Yüklenen Adam
o yaprak afyon mu, ne ki ?ayol 1 kilo getirseydin bize de bari.)antidepresan niyetine çiğnerdik bizde valla ‎- neferteti
Giderken yanınıza bim'de satılan 25 kuruşluk halleyimsilerden alın ki bizde bir çanta dolusu mevcuttu ve sokaktaki çocuklara dağıttık. Aburcubur kültürü hiç yok. ‎- Günah Yüklenen Adam
Resimlerde gördüğünüz sigara sadece 16 rupi ve sadece 1 adet kurutulmuş tütün yaprağından oluşuyor. Bizim malboro ya eşdeğer kıvamda. ‎- Günah Yüklenen Adam
aha jört:)) avrupaya giderken bile koca bi ekmek,bi kavonoz zeytin, kurubaklagil v.s alıyorum yanıma:) nası bi özgüven varmış sen de:)hımm...bu cemaat, hatun üyeleri kabul ediyo mu acaba? ben, eski hafızım sonuçta, çok iyi islam anlatrım valla, abinle tanışsak mı? olur:) ‎- neferteti
@nefer: ben yazmadım ya onu. gitmem ben hindistana, ew. ‎- Jᴼᴿᴹᵁᴺ
bak şimdi belleğe ne düşürdünüz:) ben kahireye gittiğimde, oğlanlar türk olduğumuzu duyunca fıışşş fışşşş kayıkçı diye bi türkü sölüyolar:) ayyyy bi seviniyoruz biz bunu flütle çalıyoduk küçükken diye, gülümsemeler filannnn:)) ama azcık şüphelendim çünkü oğlanlar pissssss pisss gülümsüyo biride arkadaşın yanağından makas aldı:)) neyse, türkiyeye dönünce googledan bi arrttım :) ne göreyim!!! meğer ali poyrazoğlunun,porno videoları varmış,onun müziği!!! lannnn pis araplaRRR:)cıkk..cık..hiç hoş deil.) ‎- neferteti