19 mayıs açılımlarım:)
1.jpg2.jpg
neresi burası nefer? güzel kayalar ama çürük mü? ‎· ⓚⓐⓐⓝ
Ben biliyorum burasını, kaya tanıdık geldi :) ‎· Caguta ‎· 1
kült ablası sevgili yapmış, yakında evlenir bu!!! evinin kadını çocuklarının anası olur:)hepbile kıskanalım:)
Asdffhh ‎· Birincedilimekmek
sapsik kiskanma iste ... kına ki basina gelsin :) ‎· Only Vili
"İYİ HİSSETMEK"!!!!!!!!! bu kitabı okuyan var mı? depresyoan birebirmiş ekşiciler öle diyo:) doğru mu? bilen söylesin hayrına:)
yok mu? ‎· neferteti
Sen bahsedince buldum işte, buradan indirdim ama daha okumadım. ‎· emintolga
dağlar dağımdır benimmmmmmmm, dert ortağımdır benimmmmmmmmmm:)
dağ1.jpg
nefer kocatepede!!!!
r.jpg
Dürbünümle mokuma bakıyorum!!! n'apıyonuz edepsizler!!! ‎· neferteti
yok saçlarım hala g.tüme kadar uzun kesmedim saçları:) ‎· neferteti
Bu gün bi kadın olarak insanım diyorsam sayende paşam, bilin istedim! yaşa mustafa kemal paşa yaşa!!!
tırmanış.jpg
oha çalıntı fotoğraf. aokdoaf yıllar önce ben çekmiştim ilkini. facebook'un derinliklerinde olmalı. sdokf ‎· ⓚⓐⓐⓝ
çalıntı mı? yok artık lan benim kayadaki :)))saçmalama ‎· neferteti
Yaşa Mustafa Kemal paşa yaşa! adın yazılacak mücevher taşa:))
tmr.jpgtrmn.jpg
Saçlar çok güzel yalnız. ‎· roz
TŞK. EDERİM ROZ ŞİRİN:) ‎· neferteti
Oyhşșșș ‎· Ayı
aha ayı şirin! bekçi nin repliğini çalma! ‎· neferteti
19 mayıs açılımları başlasın!!!!!!!
kaya 3.jpg
Kemalistler daga cikmaya karsi degiller miydi? ‎· fuck me without a breath ‎· 1
FERMAN PADİŞAHIN DAĞLAR BİZİMDİR:) ‎· neferteti
19 mayıs açılımlarım devam ediyor!!!!!!!!!
duvar 3.jpgduvar 4.jpg
19 mayısı, Atatürk'ü anmayanların elleri kurusun!! ocaklarına ateş düşsün!!!!!!!!!
13263698_10208900756530232_838478408722356676_n.jpg
Ne mutlu Türk'üm diyene!!!! ‎· neferteti ‎· 2
Türklük sayesinde Türkiye var canım yaaaa bu ülke var nasıl bi körsünüz siz.misal ingilizm demek ,almanım demek niye ırkcılık olsun. ‎· neferteti
19 mayıs açılımlarım başlıyor!!!! azzzzzzzzzzz sonra!!!!!
atatürk.jpg
sarışın bi kurda benziyorduuuuuuuuuuu ‎· neferteti
Esmer herzaman daha iyidir. ‎· Elestirel Gunluk
biliyoz bunları yeni bişi yok mu ‎· admin ‎· 1
var az sonraaaaaaaaa ‎· neferteti
19 mayıs açılımlarım başlıyor!!!!
duvar2.jpg
yoga derslerindeki kıvırcık saçlı tombik kızı bigsuya benzetiyom valla:)) hiç bi hareketi yapamıyo ama hiç vazgeçmiyo:) ha ha çok hoş.)
Yaa demesene öyle ddffhj ‎· Birincedilimekmek
Salak benim vücudum esnek her harekete geliyorum!!!! ‎· bigsu
Bikac aya o azimle sizi gecerse aglarsiniz nefer hanim v.v ‎· rba mayushi
al işte tombik kız da böyle söylüyo ama kafa üstü yıkılıyo sürekli.)) ‎· neferteti
90 yıl sonra da kuvvacılar gelecek! gelecekler al kırlara boz kırlara güneşi sunacaklar!!! yanacaklar ama bi daha yalnız kalmayacaklar!!!
iy gclr:) ‎· neferteti
iy geceler benim küçük mavi şirinlerim:)
Muckss, iyi geceler. Çekil önümden! ‎· roz
muuckks ‎· neferteti
Vatanım sensin!! !yaşa mustafa kemal paşa yaşa!!!
adın yazılacak mücevher taşa! ‎· neferteti
sildim ok:) yok sen ölme tabi:) ‎· neferteti
acılarınnnnnnnnnnnn kadınıyımmmmmmmm ‎· neferteti
dünya yörüngesinden çıkmış!!!!!!! ayyyy güzel film!!!-kanal d-
Yogaya başladım:) kafam uçtu gitti toparlamaya çalışıyorum:))
şimdi size bi kaç hareket gösterecem:)) bağdaş kurup oturun önce bi.) ‎· neferteti
arada bilmediğim hintçe terimlerde var tabi ‎· neferteti
şiire b.k bulaştıranlardan hiç haz etmem canım yaaaa valla:)
düz duvara tırmanıyorum, yogaya başladım, psikiyatra gittim!!!! yeneceğim seni depresyon!!!!!!!!!!!!!!
düşünün işte, kafayı üşütmemek için, kafa üstü duruyorum. yaşasın yoga!!!
NEDEN MUTSUZUM BEN YAAA
Mutluluk haplarında alacam ben de:( ‎· neferteti
Ya bunun gibi olsaydım deyip şükredip mutlu olurum. ‎· Birincedilimekmek
doğada tek başına -TLC-
Niye eziyet eder bu adamlar kendine ‎· neferteti
ilk insan ne çileler çekti alt metni var elbet ‎· neferteti
fransanın yakışıklı başkanı 60 yaşında kadınla evlenmiş!!!! allahım nasıl bi kader bizim ki,?!! derhal cevap bekliyorum!!!
ya kadın bildiğin yaşlı yaaaa:((( ‎· neferteti
bre cahil jört şirin!!!kadın, gençken,evlenmiş ve 3 çocuk doğurmuş sonra boşanmış altmışında, bu oğlanla evlenmiş :)) hatun bize tur bindirmiş lan::)) polyana gelse bu topu çeviremez net!! ‎· neferteti ‎· 1