er kişiler azcık toplaşın!!!geçen akşam "SALON FUTBOLU" diye bişey izledim!!! BJK-FENER MAÇI:))bildiğin halısaha maç yapıyolar:)) oportünüzm futbola da bulaştı net!! ha ha..çok hoş.)
ama layk vermek lazım fıratcı girişimcilere, iyi para kaldırmışlardır o akşam net ‎- neferteti
hayır bi şut at, karşıki kaleye gol olur öle komedi yani.))) ‎- neferteti
azcık izledim:)bizim mahellenin oğlanlarının halı saha maçı gibi tabi.) ha ha..çok hoş.) ‎- neferteti
hah nefer ben de tam o maçları düşünüyordum izlemeye gitmeli miyim gitmemelimiyim konuyla çok alakası yok ama olsun ‎- tuykalem
Sen tv 8 mi izliyosun :) cekinme benim stilim falan icin de yorum yap nefer :)) ‎- Mandarin
yaa izleyicilere azcık baktım, çoluk çoluk almış gelmişler, soğuk havalarda gidilir belki de, çocuk varsa da mantıklı ama hayır futbol izleyeceksen resmen komedi bence valla:)olmamış net ‎- neferteti
depresyondayken futbol izliyodum şimdi o keyfimin de, içine ettiler yeminle:) ‎- neferteti
Salon futbolu güzeldir :) ‎- Deniz (Kadrolu Deniz)
deniz şirin:)) halı saha maçı yapıyon tabi.)) ‎- neferteti
Yok yapmıyorum Nefer şirin :) ‎- Deniz (Kadrolu Deniz)
salon futbolumu olur canım yaaaa....olmasın!!! hiç sevmedim bne onu:)ay bide futbolcular deli tavuk gibi nereye koşacağını şaşırıyolar:) ‎- neferteti
Eğlencesi orada ‎- Deniz (Kadrolu Deniz)
BJK ali tandoğan gol atınca kenarlara çıkıp yürüdü:) ‎- neferteti
sen maç da mı izliyon ‎- Tastarak
akşam azcık bakayım deidm tas, şirin:) ay bide ne göreyim!!! basket sahasında bı grup futbolcu!! ‎- neferteti
kış futboludur o..götleri donmasın diye :)) ‎- Tastarak
ha ha evet yaaaa..bu açıdan mantıklı ama:) kış futbolu:) ‎- neferteti