ek iş bulmuştum yaa, o iş yattı!!! elveda zürih, elveda pompei!!! hayat s...tir git!!!
nasil bir is buldun ki pompei mertebesini hayal ettin ahah. ‎· sets
canım yaa..para kazanınca, seyahat hasıl oluyor bu mantıkla bak bence, ordan yürü ‎· neferteti
eskortluk işi, işte; lazım mı ? entel eskort istermisin setcim?güzelim ayrıca, dip not ‎· neferteti
ziyade olsun, yiyip geldim; ) ‎· sets
yazın da evde oturacam bu gidişle:(( olsun denize girip, güneş altında kavrulurum!!! hep mantıksız bulmuşumdur güneşlenmeyi de:(cıkk..cık...hiç hoş deil( ‎· neferteti
başka bi iş bakayım ben o zaman. öykülerim üzerinde çalışıyorum yayınlatabilirsem var yaaaaaaaaaa... ‎· neferteti
doğan kitaba gönderdim mail attım yani.) ay biz dosya istiyoruz diye geri dönmesinler mi!! ‎· neferteti
yayınlasınlar öykülerimi lan! çok güzller !! hep saçma sapan şeyleri yayınlıyorlar yaa!! ‎· neferteti
Ya nefer sen niye böylesin ? Ahahah ‎· EOS Zapata
bu sefer başaracam bence, 3 ay sonra döncez size dediler ‎· neferteti
hadi inşallahhhhh şirin ‎· neferteti