nabersiniz şirinlerim? benim ben, nefer:)) beni mi dikizliyonuz gizlice? edepsizler!!ha ha...çok hoş.)hiç yüzünü dönmüyon, nefer diyen şirinlere bakıyorum ayrıca burdan!!! görün işte yüzümü çizdim:
yeniden resme başladım, şimdi bi süre resimde kalırım:)dağa çıkamıyom çünkü çok feci kar var:( ‎- neferteti
çatal yoğ... eksik çizim... ‎- Horatio
hiç yüzünü dönmüyon nefer diyen şirinlere bakıyorum ayrıca burdan!!! görün işte yüzümü çizdim:)) ha ha...çok hoş.) ‎- neferteti
yok, nü çizmiyoz biz musallat bey şirin:) çatal nü girer:) ‎- neferteti
kitaplar, boyalar, çerezlerrrrrrrrrrrrr ay evi bi görseniz!! büyük ağaç ormandan dönerse ağzıma s..çacak yalnız:)) ha ha...çok hoş.) ‎- neferteti
bunu önceden çizmiştim, ttaildeyken şimdi uzayda dans eden bi balerin çiziyorum:) dünyanın üzerinde dans edecek!!! ‎- neferteti
ölü ozanlar derneği.))) şimdi nerden çıktı bu diyeceksiniz yaa, hep öldükten sonra meşhur olan yazarlara ya da resamlara üzülürüm yeminle:))) "iyi" olduğunu fark etmeden öldüler yazık lan!! haha...çok hoş.) ‎- neferteti
akrelik çalışmıyorum ama, sevmedim ben onu:)) bu yağlı boya:)hım..fırca darbelerini hissetmek çok hoş.)) ‎- neferteti
yosun kokuyo bu resim ayrıca, aldınız mı kokuyu şirinlerim? ‎- neferteti
resimci yok mu burda? azcık gelsin bişey sorcam:) ‎- neferteti
çöp adam çizebilenlerle muhatapsın şu an... ‎- Horatio
yaaaaa FF de vardı bi resimci:(( burda olsaydı keşke:(( bu mokumda da hep goygoycular mı toplaşmış:(yazık lan:(cıkk..cık...hiç hoş deil.( ‎- neferteti
şövale lazım ayrıca::) yanına bi de şövalye olsa missssssssss:)) ‎- neferteti
resim çizen şövalyeler olsa mesela, ben onlara aşık olurum yeminle:)) ‎- neferteti
platonik aşkları hep sevmişimdir ayrıca:)hımm...olmayana aşık olmak aptallık gibi gelebilir size, ama değil valla, çok şeyyyyyy, hımm....gerçek olmayacak kadar güzel:)) ‎- neferteti
çok parasız kalırsam, resim yapar satarım diye düşünüyorum ayrıca:( ‎- neferteti
yeniden amelelik yapamam, en çok korktum şey ayrıca, parasız, pulsuz kalmak:( işimi yedekliyorum böylece:( ‎- neferteti
belki sizin resimlerinizi çizerek başlarım işe:)) olur valla:) ‎- neferteti
ama uzun süre resim yapmak da beni sıkıyo,, hep başka şeylere merak salıyorum bi süre sonra:( ‎- neferteti
ayran gönüllü nefer :) ‎- Zaloğlu Rüstem
aha zaloğlu? sen yenisin galiba? ‎- neferteti
bu resimde alt metin ne?bilin bakalım:)) ‎- neferteti
bilemediniz!!!! yaz gelsin artık! kış gitsin!! çok özledik diyo!!! ‎- neferteti