entel, cumhuriyet tarihinde, ilk defa gezide ittifak kurup bir araya geldi.fakat fazla uzun sürmedi. çünkü demokratik her kafadan bi ses çıkması, düşünce birliğini baltalayıp, ittifakı zedeledi.ilkel ve cahil organize bi topluluk karşısında, yalnız entel bi birey, bi b.kk yapamaz; anca konuşur net:)sonuç, ORGLAR kazandı:)maalesef
Güldüm ha ha çoğoş ‎- Klt'blsı
ha ha..çok hoşu bırakmaya çalışıyorum ama ben:( ‎- neferteti
Yakışıyor sana, bir nevi alamet-i farika niye bırakıyorsun ki. Benim kedileri bırakmam kadar saçma olurdu ‎- Klt'blsı
bak şimdi.( nefer bırak onu diyenlere uydum azcık ondan:(üzerimde baskı var:(bırakamıyom zaten:) ‎- neferteti
Hahaha çoğoş ‎- Klt'blsı
günaydın:) ‎- neferteti
Günaydın çoğoş kadın ‎- Klt'blsı
gnd:)muuckks ‎- neferteti
org ‎- merdo
org? merdo şirin:)elflerin düşmanı:) ‎- neferteti
Orc o orc. Org dediğin şey müzik enstrümanıdır. ‎- merdo
g diye yazılır c diye okunur diyeyim o zaman:)ha ha...çok hoş.) ‎- neferteti

2015-2016 Mokum.place