er kişiler azcık bakın! kaç yaşında bekaretinizi kaybettiniz! yazın buraya, bi anket yapcam!! yazık lan!! ha ha...çok hoş.)
24 ‎- Horatio
21 ‎- Bay Öküz
hımm...azcık açılın buraya!! ‎- neferteti
lise 2, 17 falan sanırım ‎- çakır ☘
aha bi liseli çıktı yok mu azaltan? ‎- neferteti
38 ‎- fsniper
38 ‎- fsniper:))) aha doğru mu gerçekten? niye o kadar bekledin peki? toplumsal baskı hissetmedin mi? ‎- neferteti
yok be daha 38 e gelmedim bile :) ‎- fsniper
baktım sayfana yalancı anladım zaten:) ‎- neferteti
49 başladı ve bitti ‎- selim varank
49 derken 19 dediniz var sayıyorum:)selim şirin:)) ‎- neferteti
17 ‎- adler112
17 ne ya? reşit olmadan kimle şaptın öle? ‎- neferteti
@nefer: lise 2'de yapan kaç yaşında oluyor acaba? ‎- Horatio
Bekaret kaybetmek ne ya ısısısı ‎- CatBus
ikinize de, soruyorum o zaman ‎- neferteti
kayboluyo işte, catbus, delete yani.) ‎- neferteti
önce bi sen söyle hele ‎- radagast
ben erkek değilim yalnız, er kişiler cevap verecek ‎- neferteti
Bekaretimi kaybetmedim. ‎- Baytuğ Peyvan ⭐
Kaybetmedim kazandim dhjddhj :p ‎- Tastarak
15 yada 16 ‎- donromantika
ha ha..işte budur ? soruyu şöyle sormam gerekirdi. beyler kaç yaşımda milli oldunuz?? ha ha...çok hoş.) ‎- neferteti

2015-2016 Mokum.place