kendimle konuşuyorum yine:( sağduyum ve solduyum hasbihalde ay bi cilveleşmeler filan şimdilik, birazdan kavga kıyamet:(( böle işte:((
sol duyum var yaa, fırlama olan, bunu bıraksam kendi başına, bildiğin oo...pu olur net!! neyse ki sağduyu olarak arada sırada azğını burnunu kırıyorum da evet şiddet yapıyorum ona, ama şart napıyım? ‎- neferteti
geçenler de krediyle zar zor aldığım arabayı sat yerine motorsiklet al diye tutturdu!! ay motosikletle nası gideceğim işe filan diyorum dinlemiyor, bu motorcu oğlanın gözüne girmeye çalışıyor herhalde yok ama bebeykende motor yarışları izlerdi tv de valla. neyse şimdilik vaz geçti o sevdadan. bu motorcu oğlan yüz vermedi ona yaaaa... ‎- neferteti
bu yaşta düz duvara tırmanma dağa bayıra çıkmada bu zındık sol duyumun işleri hep, oysa münasip bi kısmetinle evlen, altın günlerine karış sosyalleş dimi yokkk!! illaa neyse... ‎- neferteti
ben sağ duyu olarak, kitap yazma taraftarıyım, öle yumuşak yumuşak evimin salonun daçayımı yudumlarkennn ohhhhh ne öle tehlikeli işler yapmaK! ‎- neferteti
geçen kaya tırmanışına gitti bu!! ayol geberip gidecekti dağda, ekspresi çıkarıp alınca, ip takıldı kaldı mı kayanın tepesinde!!! ‎- neferteti
neymiş efendim, ekspreslerimizi çalıyorumuşlar!! ay bi ekspres yüzünden telef olcaktı resmen ‎- neferteti
neyse ben sağduyu olarak, onu sakinleştirdim de, geristin geri tepeye kayanın tepesine, tırmanıp, ekspresi yerine taktı da, tekrar indi aşağı:) ayol düşse ekspres elinde uçuruma kalacak orda edepsiz!!! ‎- neferteti
Bırak sağı solu aç TV izle bi sürü everme programı var :) ‎- Deniz (Kadrolu Deniz)
ay o, evlenme prog. izleyince, türk halkının toptan sapık zanneder insan net! türk tv izlemiyom, tnt izliyom valla:)) şişko kızın hayatı:) düşünün işte nasıl nefret etmişsem bizden:) ‎- neferteti
Kızlar mı? Erkekler mi? ‎- Deniz (Kadrolu Deniz)
ne diyon ki denizcim:) kızlar diyorum anlamadan ‎- neferteti