motosiklet nasıl kullanılır? hımm..yanaşın:))https://www.youtube.com/watch?v=Z4azlND0Ygs
videolardan öğrenebilir miyim ki? ‎- neferteti
Eren şirinnnnnnnnnnnnn azcık baksana:) ‎- neferteti
Sürücü kursu öğretecek bunları sana. Temel bilgiler bunlar.. ‎- Eren Bostan
@nefer altın elbiselinin yıllarca çektiği videolar hayati teorik bilgileri sana kazandıracaktır. ‎- Eren Bostan
erenim geldim mi. yanaş bi şey soracam şimdi:) sukuterla mı başlayyaım neyle başlayyaım motora. kafamı gözümü kırmak istemiyorum ayrıca. ‎- neferteti
İki tür motor sürücüsü vardır nefer; düşen ve düşecek olan. Skutır seni kesin düşmekten kurtarmaz. Ama vitesle uğraşmak yerine trafiğe ve çevrene daha fazla dikkatini vereceğin için skutırla başlamanı öneririm. (ben öyle yaptım. ve günlük işe gidip gelmek için kullanıyor olsam skutırı tercih ederdim.) Ayrıca skutır ille başlangıç seviyesidir diye bişey yok. Pek çok kişi vitesli sürebilmesine rağmen pratiklik, konfor ve ekonomiden dolayı skutır tercih ediyor. ‎- Eren Bostan
yok benim amacım arazide motor kullanmak. crostt yani herhalde:) amaca, kazasız belasız nasıl ulaşırım onu soruyorum, direkt vitesliyle mi dalsam? ‎- neferteti
kazasız belasız arıyorsan direk vitesli jip alsana yahu ‎- umco
@nefer @umco haklı. :) Arazide motor sürmek demek direk düşmekten zevk almak demek. Benim Honfa CRF 250L (https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/37/Honda_US_...) ile bir yaz geçirmişliğim var. İstanbul Kuzey Ormanlarında binlerce kilometre yolsuz gezdik. Düşe kalka... Kan-tere bata bata. Doğru ekipmanları giyersen düşer kalkarsın sıkıntı olmaz. ‎- Eren Bostan
Şu ablayı incele bakalım: https://www.instagram.com/lutimm ‎- Eren Bostan
ok. eyfiti lafa tuttu beni yaa..bakayım ben buna:)ok.)muuckks ‎- neferteti
Abla harikaymış ‎- hasan
ablayı niye inceleyeyim yaa:(( bak şimdi inceledim:(daha çok sinir oldum! ‎- neferteti