hem niye böle olumsuz düşünüyorsun? belki beni bi liboş yaparsınız, bi kapitalist, bi etnik köken milliyetçisi, bakmışsınız Atatürk'e küfrediyor, BİJİ FİJİİİ apoşş diye bağırıyorum:)olmaz mı olabilir:)bence üzerimde çalışın kaldırın blokları:) sonuçta siz hepiniz, ben tek:)) bunu bi düşünün olur:) ‎
Nefoş, kız sen papatya bulabildin mi? ‎· rozcayna
yok yaaa, hala saksılarım boş.)) böle kısmetsizim işte, geçn yine gitim koçtaşa gelmmeiş papatyalar yine:( bekliyorum ama ‎· neferteti
@nefer: ben gördüm:) yani bissürü yerde var. ben biliyorum :) ‎· rozcayna
nerdesin ki sen? ben ormandayım ama istanbulda değilim:( ‎· neferteti
@nefer: dur ben bi saksı papatya alayım da adını da nefer koyayım, bakarım ben :)) ‎· rozcayna
yaşlılığında çiçekleriyle konuşan bir kadın olucam ben. net ‎· rozcayna
ben yaşlanınca intihar etmeyi düşünüyorum. hareket edemeyeck durumda olursam, bi kurşunla dağıtcam beynimi.Kan saçlarıma bulaşacak hala sarı saçlarıma hımm...şiyir gibi bi ölüm yazacağım kendime:) net ‎· neferteti
Hareket edemeyecek olursan bir kuşunla dağıtıcam beynini!!! ‎· rozcayna
başkasını öldürürsen katil olursun, kendini öldürürsen cıks...:) ‎· neferteti
Harf hatası o :) hareket edemeyecek kadar yaşlanırsan kendine Nasıl sıkacaksın nefer? Yapma. Sen yapma bunu bari :) ‎· rozcayna
canım yaa ....o hareket yürüme manasında, azcık alt metin oku sen de ama:) ‎· neferteti