Kanuninin en gözde paşası, ibrahim paşanın mohaç seferi dönüşünde , ZEUS VE APOLLO heykellerini peşinde getirip, topkapının bahçesine kondurduğunu biliyor muydunuz? ha ha...çok hoş.)
hee bililyoz hatta masa da yemek catal kasik gibi seyleri de o getirmismis di ‎- Only Vili
Biliyoz izledik dizisinde. ‎- gotlerden gelen bir ceku vardir
Karisi onlara baka baka kafayi yiyip kendini oldurdu sonra. ‎- gotlerden gelen bir ceku vardir
paşanın karısı olmaz canım yaa..olsa olsa cariyesi olur:) ‎- neferteti
Ibrahim Pasha'nin, Suleyman'in degil. ‎- gotlerden gelen bir ceku vardir
Ayrica Topkapi'nin bahcesine degil, At Meydani'ndaki evinin bahcesine koydurdu onlari. ‎- gotlerden gelen bir ceku vardir
evet çekü o konuda çeşitli rivayetler var tabi.) at meydanı da olabilir tabi ‎- neferteti
sonra ibrahim paşaya "putperest" paşa lakabı yapıştırmışlar:)) sanatttan anlamayan andavallar tabi ‎- neferteti
İMPARATORLUĞUN EN UZUN YÜZYILINI OKUYORUM:)) dizi izlemedim ama izleseymişim keşke valla:) ‎- neferteti
aha bak şimdi izlenecek diziymiş meğer canım yaaa.. ‎- neferteti
aha orfe:)) çok hoş.) yanaş öpecem:)muucckks:)) ayrıca, asaf çelebiyide severim valla:))) zamanları gördün mü bi iğne deliğinden?:)böle bi şiyiri var bulup ekleyeyim sana ithafen o zaman:) ‎- neferteti

2015-2016 Mokum.place