Avatar for oza
oza» posted to oza, nepisirsek, and yirim
Bugün ilk defa humus yapcam ^^
Comment
e bunun içinde tahin varmış ya, pardon yapamıycam...... ‎· oza ‎· 1
Comment
bugün düdüklü tencerenin neden önemli olduğunu anladım ‎· oza ‎· 1
Comment
Tahinsiz da yapabilirsin @oza limon suyunu ve zeytinyagini biraz fazla tutup, belki azicik da su ekleyerek. ‎· Tavşangöt
Comment
4 saat oldu hala kaynıyor nohut ocakta ;_; ‎· oza
Comment
çok pahalı olacak bu nohut yemeği :/ ‎· 300 rakun
Comment
bence zaten "evde yemek ucuza gelir" tam bir mit.... tüp bitcek birazdan v_v yine kandırıldım ya! ‎· oza ‎· 1
Comment
Evde yemek ucuza gelmesi icin .. surekli yemek pisen bi ev olmali .. ( evdeki var olan malzemelerden ) yoksa bir yemek icin alinan malzemelr le cok pahali :) ‎· Only Vili
Comment
@oza: benim de düdüklü tencere ve fobisi konulu sayısız feedim var ama aldım bir tane. gayet pratik oluyor, tavsiye ederim. tek kişi için yemek yapmanın ev ekonomisine herhangi bir katkısı olduğuna ben de inanmıyorum. bir kere herşeyden önce aynı yemeği günlerce yiyemiyorsun. küçük öğünler için de sürekli bir uğraş halinde olmayı da sevmiyorum. kullanılmayan ve bozulan malzemeleri de 1 hafta 10 günde bir çöpe attıkça sinir oluyorum. yine o izlediğim anlamsız filmin tek can alıcı lafı geldi aklıma: hayatında birinin olmasının en güzel yanı buzdolabının dolu olması (gadın bozdolabının kapısını açıp hayranlıkla izliyordu bu lafları ederkene ahah) ‎· kült ablası
Comment
@vildan: @kedidelisi yeni bir bütçeleme dönemine geçiyorum o zaman. yeterince denedim v_v ‎· oza
Comment
makarna, salata, kış için konserveleme gibi basit ve pratik çözümler haricinde mutfağa falan girmiyorum artık. hahah geçen yazmıştım ya, o kadar uzun süredir yemek yapmamışım ki, adama yemek yapmaya kalıştığımda resmen çuvalladım, elimin ayarı kaçmış. soğanları doğrayıp buzluğa atıyorum. sarımsağı da tuzla ezip kavanoza doldurup üstüne zeytinyağı basıp buzdolabına attım. hafta sonu falan eve gelip buzluktan alıp çözdüreceğin pratik şeyler hazırlayıp öğünlere bölüp buzluğa atabilirsin (köfte vs). ha bir de mantı benim için can kurtarıcı oluyor. ilk aklıma gelenler bunlar. sen de aklına gelen pratik şeyleri yaz da boş buzdolabı karşısındaki saygı duruşumuz sona ersin gayrı. neye elimi atsam çürümüş, bozulmuş oluyor yav :/ ‎· kült ablası
Comment
şöyle ki benim ev öğünlerim şöyle "tostumu yedim bekliyorum", "bir anda bütün dünyam karardı, o sesle sokaklar yankılandı, domates, biber, patlıcaaaan".... ahahah gerisini getiremedim. patitisleri ince ince doğrayıp fırına atıyorum bazen. aynı seninki gibi makarna, sahanda yumurta, salata... mantı sevmiyorum (evet v.v) domates, peynir, karpuz..... annemin buzluğa attığı köfteleri geçen gün buzluğun kapısını açık unutarak mundar ettimmmmm..... ekmek üstü şokola, fıstık ezmesi vs.... gerçekten şu an kandırılmış hissediyorum kendimi. her gün aynı yemek yenir mi ya. tek kişiiçin yemek yapmak ne saçma. şimdi bu haşlanmış nohutları da porsiyonlara bölüp buzluğa atcam. evde zaten malzeme yokmuş, yok humus filan... özür dilerim herkesten boşboşuna heyecan yaptırm :/ ‎· oza ‎· 1
Comment
haslanmis nohut cok isine yaraycak .. bir salataya 2. pilava katabilir.. yarim saatte nohut yemegi yapabilirsin :) ‎· Only Vili ‎· 1
Comment
nohutu ateşten indirdim. soğuk suyla yıkadım. iki ayrı buzdolabı poşeti yaptım, porsiyon olarak. üçüncünün de zarlarını soyup zeytinyağı ve sarımsakla rondodan geçirdim. zarlarını çıkarmak çok zaman aldı. lanet gelsin evde yemek yapmak tam mesaili iş be v_v ‎· oza ‎· 1
Comment
o nedenle hiç bulaşmıyoruz. ben hala pazardan 10 gün önce aldıklarımı konserveliyorum, bitiremedim:)) ‎· kült ablası
Comment
Sofrada humus varsa yemek falan yemem humusu alırım önüme. O kadar bayılıyorum.. ‎· Mavi
Comment
bugün nihayet tüm malzemeleri ile humus yaptım (pic or didnt derseniz fotosunu da koyarım ama yer kaplamasın). şunu fark ettim 3 gün önce malzemem yok diye yalnızca nohut, zeytinyağı ve sarımsakla yaptığım ezme bundan daha güzel olmuştu çünkü meğer ben tahin sevmiyormuşum n.n ‎· oza
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

2015-2018 Mokum.place