face hesabı çalınması diye bi gerçek var.. araftasın yani ne üzülebiliyosun ne de başka bi duygu tek hissettiğin şey benm facemle ne bok yiyo acaba şerefsiz :/
saf mıdır ne ‎- teymi
teymi :( ‎- Çirkinördekyavrusu
sakın bana mail adresinden kurtarabilirsn yok efendm telefonuna msj gelmesini isteyerek kurtarabilirsn falan demeyn ..çünkü 7 yıl önce açtığım faceyi öylesine açmıştım hiç bi bilgim doğru değildi sona kişiselleştirdim doğru bilgilerimi yaptım lakin numaram ve mail adresm çakmaydı ve hiç birini hatırlamıyorum ‎- Çirkinördekyavrusu
waow çirkin ördek te gelmiş. Atlara fısıldayan kadın. :p ‎- Tarık. Vol.8 !!!!!!!!..........
atlar benm özgürlüğüm:) ‎- Çirkinördekyavrusu
Benimkiyle abuk yerlere fotolarımı, telefonumu, tüm adreslerimi bırakmıştı köpek. Yazışıp geri al mutlaka ‎- Klt'blsı
emniyete başvurdum bi kaç safozu düşürmüş benm facemle onların telefon bilgilerini almış ... facem gitsn öneml değil aslında ama böyle olması sakıncalı milleti dolandırmış :( ‎- Çirkinördekyavrusu
Ben emniyetten bir sonuç alamadım tanıdık bulmama rağmen. Savcılık takipsizlik verdi ‎- Klt'blsı
e ne yapcam ‎- Çirkinördekyavrusu
hiç bişey olmuyo hesabı göremiyo arkadaşlarım ‎- Çirkinördekyavrusu