Avatar for oysh

erkek arkadaşlara sorum.. evleneceğiniz kadın da aradıgınız ilk üç şey ne olmalı???

Comment

a.g.m

 ‎· Tastamam 4
18 more comments
Comment

Ahhh ahh eski muhabbetler neydi öyle :-(

 ‎· Eagle
Avatar for oysh

Bu soğukta ne yapıyorsunuz?

Avatar for oysh

Neredeyiz?

Comment

Ay.Armagedon izliyom etkilenmiş olabilirim:)

 ‎· deep_blue
10 more comments
Comment

@sosyalulas: bahara dolar bu aylarda böyle olır

 ‎· Eagle
Avatar for oysh

Paçayı gördüm az önce turuncu bir yelek giymiş sokakta geziyordu napıyon lan dedim sarıyelek bulamadım diyor

Comment

Bende sarı yelek var.Veririm ama şartım var.Sezonda Louis Vuitton’da bir çanta beğendim kapıp gelsin.Kendi sağ gelir yada gelmez ama çanta çiziksiz temiz gelsin.Yağmacılara üç-beş sıkıştırsın artık.:))

 ‎· deep_blue 2
Comment

@deep_blue: o bit pazarından alır ikinci el filan ama aynısını bulur yane

 ‎· Eagle 1
Avatar for oysh

Hadi çek aynısını bıyıklı

Comment

Bıyıklı kim?

 ‎· Mavi
Comment

Beycemist

 ‎· Eagle 1
Avatar for oysh

Fotoğraf çektiğinizi zannetmeyin ellerde neler var

Comment

dlfkjaidf

 ‎· bychemist
Comment

Ha ha şop yemiş bu:)net

 ‎· neferteti
Comment

Şop yok fotoğraf orjinal

 ‎· Eagle
Avatar for oysh

Fenerbahçe ligden düşüp tekrar şampiyon olup çıkarsa dördüncü yıldızı takar mı? Söyleyeceklerim bu kadar

Comment

eDEPSİZLİĞİN aDINI sTRES kOYMUŞLAR...

 ‎· Arfin Kiriloğlu
Comment

Takar mı takmaz mı bence takmalı :-)

 ‎· Eagle
Avatar for oysh

Günaydın... en iyi hayırlı cumalar mesajına vericem

Comment

Günaydın şirin:)hayırlı cimalar

 ‎· neferteti 1
Avatar for oysh

Türünüz ney

Avatar for oysh

Komşusu açken kendisi tok yatan bizdendir öpüyorum onu gözlerinden çalış kardeşim durmak yok

Avatar for oysh

Mübarek kurban bayramınızı kutlar sevdiklerinizle beraber bir sürü yarrak kürek dilerim

Avatar for oysh

Sex yoksa pasta yesinler

Avatar for oysh

Audi 3456

Comment

Lan! Zengin hatun mu buldun:)) bide güzelse ohh miss:)

 ‎· neferteti
Comment

Dağ başında mı bu gölde balık ve kuşlardan başka birşey yok

 ‎· Eagle
Avatar for oysh

Toroslar da bir dağ gölü

Comment

Gelin gençler rakı içelim

 ‎· Eagle 1
Comment

@oysh: ben birami alıp gelirim

 ‎· sosyalulas 1
Comment

siktirek aq dağ başını...

 ‎· Tastamam 1
Comment

Neferteti görse koşa koşa gelirdi küçük memeleri ile

 ‎· Eagle 1
Avatar for oysh

Erdoğan kesin kazanır diyorum ben sonuçta hz Ömer yada Ebu hanefi ile yarışmıyor

Avatar for oysh

Sezonu açıyorum

Avatar for oysh

Seçim resmen CHP başkanlık seçimi oldu ilk turda tayip seçilir seçim sonu CHP karışır FETÖ bu partiyi bırakmaz ince başka bir parti kurar shp olur

Avatar for oysh

Uyurken aramayın beni yaa gitti canım uyku

Comment

nereden bilelim sesi kapatsan ?

 ‎· sosyalulas
Comment

Unutmuşum kapatmayı şafak 15

 ‎· Eagle 1
Avatar for oysh

Neferteti çok net... Ama memeleri küçük işte :-(

Comment

fındık kadarmış

 ‎· Tastamam
Comment

Tyronun ki kadar mış

 ‎· Eagle
Comment

tyronu bilmem fındığı bilirim

 ‎· Tastamam
Comment

Sende füze gibi atlıyon ")

 ‎· Eagle
Comment

füze gibi fındık memelere atlarım tabi

 ‎· Tastamam 1
Avatar for oysh

Cikardiginizda dünyanın en güzel hissiymis gibi gelen 3 şey nedir??

Comment

Sütyen, ağır gelen yemek, içimi yiyip bitiren bir şeyi ilgili kişiye soylemek

 ‎· Mavi 5
22 more comments
Comment

@portobelle: vakit nakittir diyorsun yani

 ‎· Eagle
Avatar for oysh

Az önce tembel hayvanı yüzerken gördüm yüzme bilmeyenler intihar edin lan

Avatar for oysh

Çay var içersen

Avatar for oysh

Fenerin mal taraftarı ahahah hahh

Comment

Lan pepeyi attı buz gibi golü vermedi daha ne istersiniz dingiller

 ‎· Eagle
Avatar for oysh

ŞAMPİYON BEŞİKTAŞ

Comment

hadi inş

 ‎· sosyalulas
Comment

@sosyalulas: yüzde yüz şekerim

 ‎· Eagle 1
Avatar for oysh

Gold ile panço

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10