User avatar
Paca

User avatar

Bugün benim doğum günüm! 27 oldum. Zor bir yaş deniyor, biyolojik kısım dışında insanın hayatındaki değişimleri takvimler ne kadar belirliyor bilmiyorum. Birkaç sene önce yazdığım bir hikayeyi arkadaşıma okutmuştum, karakter 27’de intihar ediyordu. O bana söyleyene kadar hiç farkında değildim 27’de intihar edenlerin çokluğunun. 303 filmini izledim, orada da bahsedildi. Bu arada filmdeki her şeyi çok beğendim. Filmin geçtiği yerlerdeki anılarım, karakterlerin diyalogları ve dünyaya bakış açıları… Çok fazla bağ kurdum kendi yaşamımla. Bir de doğum günlerimde izlediğim filmlerin yolculukla ilgili olduğunu farkettim. Neyse, babam ilk defa doğum günümü kutladı bu yıl. Öyle küçükken pasta üfletmek gibi değil hem de, Facebook mesajıyla. Yani bu durum biraz komik, hatta önce biraz güldüm, ama sonra çok duygulandım “Canım kızım, bizden çok uzaklarda…” sözlerini okuyunca. Mesajın sonunun bankaların attığı tebrik resmiyetine bağlanmış olmasına rağmen “Canım kızım” lafını ilk defa bu yaşta da olsa duymak mutlu etti. Bizim ailede kızgınlık dışındaki sevgi, özlem gibi duyguların ifade edildiğine çok az rastlanır. Zaten bu durumun benim üzerimdeki etkisi de çok açık, o yüzden söyleyemesem de yazmaya çalışıyorum. Eski iş arkadaşımın babası 200 yuan göndermiş pasta alayım diye (aramızdaki samimiyet onlara Türkiye’den lokum, kahve taşımamla gelişmişti). Aldım da. Bunlar dışında günümü çamaşır yıkamak, temizlik ve yemek yapmakla geçirdim, şimdi de gece yürüyüşüme çıkacağım. Bence fena değil!

Comment

Doğumgünün kutlu olsun, sadece babalar babalarımız diyeyim ve sigh

 ‎· pudra 3
19 more comments
Comment

@gamzeonem: umarim dersin:) senin hayatın senin kararın.ama çok zor biliyorum:(

 ‎· neferteti
User avatar

Annem ishal olduğumda bir tatlı kaşığı Türk kahvesine limon sıkıp ağzıma sokardı. Günüm böyle başladı. Şimdi de yatakta annem kaçta işten çıkıyordu ya acaba sorusuyla devam ediyor. Son zamanlarda çok fazla ihmal ettim kendisini pazar günü üç saat telefonla konuştuk bir saati ağlayarak geçirdi. Ben de çok sulugözüm zaten ağlaştık sanki ne olduysa. Hangi burç acaba annem. Üzümler toplanırken mi doğmuş yoksa arpalar baş mı vermiş neymiş hiçbir fikri yok. Ondan önce doğan galiba altıncı çocuk ölmüş, nazardan çatlamış diyorlar, onun adı kimliği neyse direkt anneme kalmış. O ablasının mezarı var kendi adında. Saçma sapan aile mezarlığı. Dedem seksensekiz yaşına gelmiş onu anlattı. Bana vidyo çek ben istakramdan bakamıyorum dedi. Yani bugün de hazır dışarı çıkmışken olanları anlattım.

Comment

Yine aynı göl, aynı tapınak, tapınağın yanında belirli zamanlarda değişen resim sergisi, ne varsa anlattım. Mavi saçlı Buda’ya uzun süre dalınca ben yaşlı bir teyze geldi nabıyorum ben anlamak için. Bak biz böyle yapıyoruz sen de öyle yap diye gösterdi hıımm dedim yaptım. Aklımda başka şeyler olmasa sana ne teyzem bunun kuralı mı var falan diye Çince gevelemeye çalışırdım ama odaklandığım şey Buda’nın mavi saçları idi. Çin’e geldiğimde saçlarımı kazıyıp maviye boyamıştım. Alman bir arkadaş vardı o zaman Hanna adında onun saçlarını kazımıştım sonra da kendininkini kazıyıp Gamze ile boyamıştık maviye. Annem de hevesini aldın mı oğlum yapma bi daha demişti. Geçen sordu naptı o Alman kız diye. Herkesi sordu sıra sıra. Bana da anlatmak olsun zaten. Bugünün özlü sözü: 认识自己,找回自己,肯定自己,开发自己。kendini tanı, bul. kendinden emin ol, ve kendini geliştir. Aman bununla birlikte son zamanlarda doğa eylemsizdir yani hiçbir şeyi hiçbir şey amacıyla yapmaz gibi bi fikrin Taoist ve konfüçyanist bakış açılarını anlamaya çalışıyorum en azından yeni kelimeler falan öğreniyorum bir de biriyle konuşmaya konu çıksın.

 ‎· 朱棣 1
User avatar

#10Ekim4Yil : "Dertleri polise, devlete dokunmamak" | DW | 10.10.2019 "10 Ekim Ankara katliamının üzerinden 4 yıl geçti. Katliamla ilgili hiçbir kamu görevlisinin yargılanmamış olmasına ailelerin ve avukatların tepkisi büyüyor. Aileler her ayın onuncu günü, aynı yerde kayıplarını anıyor. " (by Deutsche Welle (www.dw.com)) #10EkimAnkaraGari https://www.dw.com/tr/10-ekim-dertleri-polise-devlete-dokunmamak/a-50763725

User avatar
» posted to зироблочечная and longreads

Пропущено мной месяц назад. https://www.vanityfair.com/news/2019/02/inside-elizabeth-holmess-final-months-at-theranos - не такой уж лонгрид, хорошее развлекательное чтиво на пол-ланча. Последние месяцы Тераноса и что сейчас с Холмс. Щеночек хаски, 20 млн документов у прокуратуры, социопат ли Холмс, ее сумочки биркин и телохранители, мошенник она или искренне верит что спасала мир и проч.

Comment

Про неё ещё и сериал сняли. И не кто-нибудь, а HBO. Все метро завешено рекламой. Реабилитируют. :)

 ‎· Стадо овец 2
4 more comments
Comment

Соникатор это просто ультразвуковая мешалка, наверное, она работает (в смысле, мешает), но хорошие патенты или нет, - я не представляю суд, в котором бы они выдержали challenge, после всех фильмов-то

 ‎· the nonsense rat
User avatar

Water nymph

Comment

Nata Lee https://www.reddit.com/r/NataLee https://www.instagram.com/natalee.007/

 ‎· Angelo Ghigi
Comment

vay amıssıra koyim

 ‎· Paca
User avatar

Yaz gibi.Güneşi gören İzmirli.

Comment

dün bizdeydi o hava bugün de size gelmiş hımm

 ‎· Tarık
Comment

Annem aradı akşam İzmir'e çok yağmur yağacakmış koroya giderken şemsiye al diyor :)

 ‎· .mavi
Comment

@mavi: bir daha ne yazdan ne de güneşten bahsedicem.Nedir bu 2 gündür soğuk ya?Yine kazak moduna geçtik.

 ‎· deep_blue
User avatar
» posted to Ошка and dailybooth

Страшно нынче довольна своим стилем.

Comment

Внутренний гопник млеет от признания. Тётушки в общественных туалетах шарахаются. Продавец пластиковыхоконбалконов не пытается вручить мне листовку.

 ‎· Ошка 5
7 more comments
Comment

@vinsentru: Нет.

 ‎· Ошка 2
User avatar

En büyük hayalim Bodrum Gümüşlükte yüksek bir tepede denize nazır bir taş evdi.O evde bir kış bahçesi içinde şömine eşliğinde yağmuru ve denizi izleyip kitabımı okumak.Arkada fonda yumuşak bir caz müziği kitap okurken şarabımı yudumlamak.Ama elde olan bu.Yağmur tamam ama şarap yerine Türk kahvesi:))

Comment

Hayaller Bodrum gerçekler senin balkon olsun hatçem, senin balkonda güzel hakkını yeme balkonunun

 ‎· .mavi 2
6 more comments
Comment

@nefer: yok be ya olmadım emekli falan.O orrr....ço....verse bize 3600 ek göstergeyi 1 dk durmam.2020 yi beklicem.

 ‎· deep_blue
User avatar

Elegant

Comment

majestic

 ‎· huseyinozkilic
User avatar

07 Settembre: sono tornate le calze.

Comment

Calze ancora no, ma sto pensando alla maglietta della salute. u.u

 ‎· Chiara75
4 more comments
Comment

mò fa un caldo della madonna. Maledetto tempo.

 ‎· Stefigno
User avatar

So sexy

Comment

sexy as 8bit graphics

 ‎· Aquacultural 2
Comment

Bu sexi değil aslında..çocukluğa dönüp emme iştiyaki yapıyor..

 ‎· çentik
User avatar

Elini sallasan memeye çarparsın.O kadar kalabalık.İyi bayramlar.

User avatar

Çok güzel di mi? .. https://www.instagram.com/p/BjebvjYlqOI/?hl=tr&taken-by=metu_odtu

Comment

Neden "anliq" yazmadiniz?

 ‎· eos
5 more comments
Comment

valla iyi o zaman, benim aklıma hemen '' kırarlar şimdi bunu'' geldi..)

 ‎· bychemist 1
User avatar

Denize gideceğimizi anlayan Zeytin’in bizle gelme çabaları.Plaj çantasına girdi çıkmıyor:))

Comment

e gelsin o da çimer ?

 ‎· Kolaysa sen stay home 1
6 more comments
Comment

bakislara bak keh keh

 ‎· selamovski 1
User avatar

Doktorsuz kalın:(

Comment

Kalsınlar

 ‎· Mahmut Hoca 1
8 more comments
Comment

haber buymus https://www.bbc.com/turkce/haberler-turkiye-44881412

 ‎· haypat 1
User avatar

"..ve dünyanın gelmiş geçmiş tek anarşist milletidir çingeneler.. asla bayrakları olmadı ya da toprakları.. hiçbir devlet onları istemedi onlar da zaten hiç devletleri olsun istemediler.." https://www.facebook.com/206882696035494/videos/1809840722406342/

Comment

Çingen miyem niyem?

 ‎· golyandro
5 more comments
Comment

Ben kuşlardan da küçükken, ormana bi çuval plastik kapla, bir çingene kadın gelirdi.:)ama bitek o gelirdi:).kocaman genis kalçaları, kapkara derisi aha cok değişik!!

 ‎· neferteti
User avatar

Şaka mı bu?Bu hafta cayır cayır yanıcaz.

Comment

temmuz geldi yine iyiydi şimdiye kadar

 ‎· Kolaysa sen stay home
Comment

sevişirken yapış yapış oluyor kışın özlemini çekiyorum bu ayların

 ‎· Paca
Comment

Laaan bu nee?? Haftaya Turkiyede olucam. Ayakli klima lazim bana

 ‎· fsniper
Comment

Salak gibi dümdüz sandalet giydim yeminle ayaklarımın tabanı yandı.Kızgın kumlara basar gibi.Yarın biraz daha sıcak.Boku yedik.

 ‎· deep_blue 1
Comment

Ben bugün kaçtım

 ‎· Mahmut Hoca
User avatar

#selfieday

Comment

benecosì

 ‎· ironicmokum
8 more comments
Comment

ottimo così!

 ‎· Ero Lui
User avatar

diyarbakırda kürt sorunu yoktur dedim 40 bin kürt beni alkışladı dedi adam demek ki artık kürtler mıymıy etmeyecek bundan sonra

Comment

lan kürtler taptığınız reisiniz kürt sorunu yoktur denilecek dedi 40 bin kürt eveeet yoktur dedi ya laaa

 ‎· eass
User avatar

Günaydın mokum dostlarım. askerde gündemi takip edemiyorum. Arada sadece buraya girip bi göz gezdiriyorum. Meselaaaa

Comment

Hdp barajı aşacak gibi mi?

 ‎· awg
10 more comments
Comment

@cokcagdasim: offf ben de iştima mıntıka nöbet :(( biralar boğazında kalsın

 ‎· awg
User avatar

(momento attenscionuorismo) Speravo che il mio collega spirasse, invece è vivo e vegeto.

Comment

madonnasantissima... spiro io

 ‎· antòh
40 more comments
Comment

bisogna che risolviamo il problema del doppio like. poterne mettere uno solo, in certi casi, significa perdere il significato intrinseco del post

 ‎· sugar dud (cheque)
User avatar

Size de oluyor mu böyle?Akşam dışarı çıktınız ve tüm geceyi sandalye üzerinde geçirince eve döner dönmez yere oturma isteği duyuyorum.Derdim ne bilmiyorum.

Comment

Değişiklik istemişsin

 ‎· Dat 1
8 more comments
Comment

Eller şahaneymiş

 ‎· portobelle 2
User avatar

#geceyesarhoşsıfatınıbırak😜🍷

Comment

😱😱😱

 ‎· .mavi 1
5 more comments
Comment

@mavi: anımsamıyom valla.:))

 ‎· deep_blue
User avatar

Senden az değil 1 Fazlayım !! Farkımda olun!!!

Comment

Kaybolan kim o zaman

 ‎· Eagle
User avatar

Günaydın seksiler

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10