rüyamda ahtapot gördüm. detayları hatırlamıyorum. gerçi o beni hatırlar mutlaka. elimde ütü masası vardı.
3 gun once yazmisim, 7. sayfada karsima cikti. biriniz de bisey yazmamis. hayat devam ediyo sonucta. kediye filan devam. iygunler ‎· plum
kediyi bırakmayı ben denedim. 6 ay falan bıraktım da. sonra sinirimi bozdular iş yerinde tekrar başladım ama nasıl başladım, günde 2 paket falan kedi gidiyo. şimdi güçlü amperli bi elektronik kedi siparişi verdim. ona geçcem. ‎· moustache ‎· 2
Ben kotu giyinenlerin kiyasiya elestrilmesine karsiyim. Konu; tuketim toplumu, feminizm, vahsi kapitalizm filan oldu mu mangalda kul birakmayan insanlar, kalkmis oyle giyinilir mi, bunla bu olmus mu diye konusuyor.
35.png
Mevsime uygun, ortamin agirligina uygun, gunun modasina uygun, vucuduna uygun, yasina uygun, kendi karakterine uygun giyinmek cok mesakkatli bir mesai... Bunun icin surekli saatlerce online offline magaza dolasmak, baska insanlarin ne giydigini takip etmek gerekiyor. Ustelik bunlari yaparken servet harcamamak icin indirim zamanlari takip etmek, ucuz outlet magazalari filan gezmek zorunda olmak da isin baska bir maliyeti. Butun bunlardan sonra magazaya gitmek, uygun beden bulup denemek, giyip cikartip secmek, kasadan almak gerekiyor. En onemlisi de her gun ne giyecegine kafa yormak, butun olasiliklari temiz tutmak ve goz onunde olacak sekilde dizmek gerekiyor. Butun bunlar, kiyafet hakkinda bir feedback arayisi ve baskalarini yargilama dusuncesi getiriyor. Vaktini, 'insanlar ne dusunecek' kaygisiyla zebil etmek demek bu... Lutfen artik insanlari yargilamayin. Ortada bir 'dress code' yoksa, insanlarin ne giydigiyle ugrasmak bir kasabalilik alametidir. ‎· plum ‎· 2
kültür ¯\_(ツ)_/¯ ‎· mach ‎· 1
Cassius ft. Cat Power Pharell Williams | Go Up "Directed by Alex Courtès
628779335_1280x720.jpg.jpg
Harukulade klip yapmislar. Konuyu anlayinca yavan gelir saniyosun, cosarak devam ediyo ‎· plum
doymadın makarnaya. ‎· moustache
süper klip olmuş, pharell zaten mis ‎· serdar,ben