Annemler umreden geldi. Evde on kiloyu aşkın hurma var.
(günün anlam ve önemine uygun feed girmeye çalıştım. sütle tüketiniz.) ‎- platonik karamel
iste selman ferahi \o/ <3 ‎- Kickdrum
i'm @ date party with kickdrum, arforfortorfor and 6 others ‎- platonik karamel
sabaha kadar date (zira 10 kiloymus ;__; ) ‎- Kickdrum
şeker komasına gireriz mazallah kickdrum. ağzımızla yiyelim. saat 11'den sonra hurma yeme yasağı getirdi annem. (yalan) ‎- platonik karamel
saat 11'den sonra hurma yeme yasağı getirdi annem. (yalan) ‎- platonik karamel assadşl ‎- nasti
maden suyuna (cunku gazoz sekerli) caktirmadan hurma aticam, yine yediricem! o paket acildi mi bitecek! ‎- Kickdrum
hurmalı kurabiye yap abi. süper lezzetli oluyor. mamul adlı bir kurabiye var mersin'de. onun gibisinden yaparsan da tadondan yenmez vallaaa, ufff! ‎- nerezo
nastybum bize hurma tabanlı cheesecake yapsın. ben 24 tane beypazarı maden suyu almaya markete gidiyorum. sen de hurmaların çekirdeklerini çıkarıp madensuyu şişesinin içine atabileceğimiz büyüklüklerde kes kikdrum. akşam 7'de başlayalım, 11'e kadar çılgın hurma partisi! mokum date görsün. (zaten 11'de annem bizi evden kovar. alfonkerps ve rehavet'le beykoz çay bahçesinde buluşup after-party yaparız.) ‎- platonik karamel
ben de hanibana hanibana dedim ;_; ‎- nerezo
@nerezo mamul de var evde. ondan da getirmiş bizimkiler. içi hurmalı yumuşak bisküvi. gel sen de onları ye. ‎- platonik karamel
allaaa! o guççük, yımşahlardan diil de, uzun, sert olanlardansa (medine hurmasıydı galiba o cins?) kapınızı çalıcam bak! (cümle bi tuhaf oldu böyle yazınca ;_; allahtan parantez içine medine hurması yazmışım) ‎- grizabella
bi de bi de şey yab, hurmanin cekirdegini cikar, soyulmus badem koy onun yerine, disina da incecik bacon sar, az bisi toz aci kirmizibiber gezdir, kurdanla tuttur, citir citir olana kadar firina at (cabucak oluyor, zaten cok tutarsan hem kurdan hem beykın yanar, hojjj olmaz v_v). mis kibin cerez olüyür. ‎- grizabella
öhö öhö. gercekten direkten donmus cumle sdfgsdfg ‎- Kickdrum
griza'anim umreden gelmis hurma'ya bacon sar dediniz, hayir niyetiniz selman'cigimizin basini belaya sokmaksa daha ucuza da kavga cikarabilir sdflkgnsdfg;lkndfg ‎- Kickdrum
@grizabella ya çeşit çeşit getirmişler sanırsam, incelemedim, ama senin dediğinden de vardır illa ki. yalnız benim aklımı başımdan alanlar tam tersine yımşah, sarımsı ve yarı-ham olanlar. ya ya ye koko cambo ya ya ye! ‎- platonik karamel
beykın'la hurma olur mu ya? kimya deneyi gibi çerez O_O ‎- nerezo
@selman bu arada hurmalarla yazıyı sen mi yazdın? ‎- nerezo
ahah, yalnız kickdrum o kadar haklı ki :) eve bacon sokarsam annem benden bacon yapar :) ‎- platonik karamel
@nerezo yok, interbeks yazmış. kuzenim. salih emre interbeks. ‎- platonik karamel
salih emre interbeks. ‎- platonik karamel <= sfgsdfgsdfg madem 10 kilo var sen de bizim icin "T.C Diyanet" yazar misin? ‎- Kickdrum
hocam helal olan yutan elemandı hani, geçen münazara ettikti onu. (beykın'ın haramiyetini sönümlendirir yani hurma) ‎- nerezo
Cikolatanin tek bi substitute'u varsa o da hurmadir. Hanimlar muayyen gunlerinizde cikolataya degil hurmaya abaniniz. Ayrica biri hurmali cheesecake mi dedi ;_; ‎- popidicorn
@kickdrum o kizmini hic dusunmemistim valla ahaha :) @nerezo mıyh deme, dene. cogzel olüyür. bi de hurma ve baconin ayri ayri hallerinden bambaska bisiye donusuyor. gozunu baglayip agzina depistirsek, bu ne desek cikaramayabilirsin :) sey gibi dusun, bazi soslara (bkz: puttanesca mesela) ancuez iyice ezilip, sirf baharat niyetine, kick niyetine karistirilir ya, icinde ancuez tadi hatta balik cagristiran hic bisi sezmezsin, onun kibin. ‎- grizabella
ahahah abi ya ^^ ‎- Taşak Sutyenlerini Fıydırın
sabaha kadar date (zira 10 kiloymus ;__; ) ‎- Kickdrum ahahashasafaegşlwe ‎- Taşak Sutyenlerini Fıydırın
hurmayla bunu yazanı merak ettim ‎- solange
hakiki tunus deyti ‎- mach
abi hurmalı çizkek sizin köpeğiniz olsun yaaa siz hurmadan haber verin :) yukarıda yazılan herşeyi okudum ve kabul ediyorum B-) ‎- nasti
hurmanın üstündeki siyasal islam havası azalsın diye bacon'ın içine sarma fikrini de kınıyorum :( ‎- nasti
Hurmaaaa, hele tazesi <3 ben de umreye gidince yiycem bol bol inşallah yehaouu. Afiyet olaa i. ‎- eyfiti
yapay şekeri bırakma mücadelemde tatlı krizlerim için aldım dolaba attım ım yeh ‎- Akasya
tinderda avatarın bu olsun selman (yapıldı di mi bu espri 15 yorum evvel) ‎- Kiraz
@nastybum, i assure you baby, aklimin ucundan gecmedigi gibi, gecmesini de bayagi hayretle karsiliyorum. ‎- grizabella
@grizabella: nasıl ya, siyasal islam'la gül suyunu, hurmayı, time lapse çiçek açma videosunu falan bağdaştırmıyor musun? ‎- nasti
aklımdaki sorular: bu görsel nasıl bulundu? hurmanın mesir macunu gibi fındık gibi afrodizyak etkisi mi var? babam böyle çilekli pasta yapmayı nerden öğrendi? n_n ‎- popidicorn
pardon ya date'in hurma demek olduğunu bilmiyodum ‎- popidicorn
pardon ya date'in hurma demek olduğunu bilmiyodum ‎- popidicorn <= degil zaten, bulusma/randevu demek? ‎- Kickdrum
öyleymiş ama? ‎- popidicorn
hurma da demek date ‎- Kiraz
yooo degil. sacmalamayin arkadaslar yok oyle bisey, nerde okudunuz? ‎- Kickdrum
sözlük B) ‎- popidicorn
hayir, hicbirinde yazmiyor, hepsine baktim az once. ‎- Kickdrum
kickdrum maalesef date hurma da demek :) ‎- Kiraz
@kickdrum: şaskdlgf ‎- nasti
yaa işte bütün taşlar yerine oturdu ‎- popidicorn
olmaz, olamaz imkansiz. benimsin hurmalim. ‎- Kickdrum
sdfgsfdg trololol o/ ‎- Kickdrum
ya alaycılık ediyomuş :) ‎- Kiraz
latife ediyomuş (: ‎- popidicorn
trolledim ama daha iyi de bi goygoy cikaramadim :( nadiren tutuyo zaten, cevreye verdigimiz rahatsizliktan dolayi ozur dileriz o/ ‎- Kickdrum
estağfirullah, popidicorn ile ben hemen inandık çıktkı, naifler. ‎- Kiraz
Hakkaten ama niye date ismi koymuşlar :/ ‎- eyfiti
(eyfiticim, senin hediyen olan hurmalar yeryüzündeki en güzellerdi bu arada.) ‎- Kiraz
yunancası daktilo çıktı, işler çok karıştı: the fruit, late 13c., from Old French date, from Old Provençal datil, from Latin dactylus, from Greek daktylos "date," originally "finger, toe;" so called because of fancied resemblance between oblong fruit of the date palm and human digits. Possibly from a Semitic source (compare Hebrew deqel, Aramaic diqla, Arabic daqal "date palm") and assimilated to the Greek word for "finger." http://www.etymonline.com/index.php?term=date ‎- Kiraz
(Teşekkürler <33 yer yüzündeki en güzel insanlardan birine gittiği için öyledirler) vohuu daktilo mu dnfşslhşağsh. ‎- eyfiti
@kirazak: enee negzelmis. demek ki daktilo barnak'tan geliyomus bunu da ogrenmis oldum. ‎- Kickdrum
evrim ağacında hayvanlardan bir basamakcık arkada yer alan hurma deytle, en aşağı hayvanî dürtülerin sergilendiği yoz batılı adeti deytin aynı adı taşıması manidar. ‎- Faruk Ahmet
hurma banaaa ‎- rba mayushi
anamların evde hurma-zemzem hiç bitmez :) ‎- tuvaldi paletti
ya bu fiyt hep yukarı geliyor. canım hurma çekmeye başladı. yarın gidip hurma alaciim çerezciden. ‎- nerezo
anam ne çok yorum birikmiş! şuraya yazayım, hurmanın faydaları arasına "iyi yorum çeker, feed'lere popülerlik getirir"i eklesinler: http://iyigelenyiyecekler.com/hurmanin-faydalari-ve-besin-deg... ‎- platonik karamel
@kuboa abi o hurmanın hayvanlardan bir basamak aşağıda olması muhabbetini islam filozoflarının taksonomilerinden hatırlıyorum ya ben. direk farabi'de miydi, yoksa başkasından mı okuduydum, onu net hatırlayamadım şimdi, ama işte "nebatat arasında hayvanata en yakın olan hurmadır" diyollardı. tabiri caizse bitkinin olup olabileceği en üst, en gelişmiş form hurma. sen evrim ağacı derken şaka yollu bu taksonomiye atıf yaptın, di mi? (bugünün biyolojisinde de "hurmanın hayvanlardan bir basamakcık arkada yer alması" şeysi yoktur herhalde?) ‎- platonik karamel
@selman Hehe evet ona atıfda bulundum. Endülüslü arkadaşların filan da değinmeleri var (Mukaddime'de hayvanlar arasında kurulan bir hiyerarşi vardı galiba mesela) ama net olarak ilk İbn Miskeveyh yazıyor 11. yy'da (diye hatırlıyorum): önce su vardı, sonra mineraller, minerallarin en yükseği mercan, sonra bitkiler geldi, bitkilerin en yükseği, hayvanlara geçiş aşaması hurma, çünkü erkeği dişisi var, elini kolunu kesersen tekrar uzuyor ama kafasını kesersen ölüyor filan diye, sonra hayvanlar, maymunlar, sonra insan vs... Darwin kitabını ilk yayınladığında "Mohammedan theory of evolution" diye nitelemiş birçok kişi Avrupa'da onu hatta, filan, müslüman ortaçağ alimlerinin kitaplardan genel fikri tanıdıkları için (Darwin'in orijinalliği elenme/seçilme işini survival mekanizmaya bağlamasında, evrim fikrinin kendisinde değil), ama bunun hakkında Batılılar çok yazmadığı, yazan Doğulular da illâ ki biraz propagandaya kayıp süsledikleri için tam nasıldı söylemek zor. ‎- Faruk Ahmet
(Bugünün biyolojisinde o tür teleolojik bir basamak merdiven fikri yok tabi) ‎- Faruk Ahmet
Hurmanin biyigi olmasa halamiz olurmus v_v ‎- Passive Apathetic
@passiveapathetic ...ki hurmanın bıyığı olmadığına göreee... demek ki hurma halamızmış. maymun babamız, hurma halamız. ‎- platonik karamel
@kuboa hah, eline ağzına sağlık abi. çok güzel anlatmışsın. ben çok kaba saba, yarım yamalak hatırlıyordum, iyi oldu böyle derli toplu okumak. bir de benim hatırladığım bunlar ay-altı alemdeki canlıların hiyerarşisiydi sadece. ay-üstü alemin de kendi hiyerarşisi vardı ve semavi cisimler (gök cisimleri), semavi akıllar (meleklere denk düşen on akıl -en tepede faal akıl/cebrail var-) ve en nihayetinde de Tanrı şeklinde gidiyordu yanlış hatırlamıyorsam. insan da bedeniyle ay-altı alem, aklıyla ay-üstü aleme dahil olduğu için bu ikisi arasında köprü oluyordu. (tıpkı türkiye'nin avrupa'yla asya arasında köprü oluşu gibi. tıpkı.) yalnız kafam nasıl paslanmış var ya. bunları epey bi biliyordum aslında ben üç, dört sene önce sorsan. şimdi yüzde sekseni yok resmen. yaşlanınca n'olcak acaba benim halim. (kızmayacağını bilsem "o değil de bu kadar şeyi sen nereden biliyon ya" damarından girip övesim var yine seni, ama sevmiyorsun diye şeyetmiyorum :) ) ‎- platonik karamel
@selman: Evet, standart Plotinusçu (neo-platonic) The One/Emanation silsilesinin İslamîleştirilmişi. Daha da katmanlı versiyonları da var (sen daha iyi bilirsin zaten); Ibn Arabî için The One (yani the ultimate unity) "Hakk" mesela ve "Allah" ondan birkaç basamak aşağıda duruyor, "âyân-ı sâbite" denen platonik ideal formlar basamaklardan indikçe yerlerini "araz"lara (geçici formlar?) bırakıyorlar vs. Neoplatonizm Hristiyanlıkta da çok etkili tabi, hatta güzel bir nüans örneği anlatayım yeri gelmişken: Kopernik'in Güneş merkezli sisteminin yarattığı harala gürelenin kaynağını genelde "Dünyayı ve dolayısıyla kendilerini evrenin merkezine koyan dincilerin gururu, bunun bozulmasını kaldıramadı" olarak anlatırlar bize, ama bu "merkez"in değerine dair modern önkabullerimizin yarattığı bir tür galat-ı meşhur aslında. Skolastik düşüncede dünyanın "merkez"de olması demek, aslında en aşağıda olması demek. Dünyadan sonra 7 kat gök ve sonrası var, gittikçe ideale, ışığa, yüksekliğe, mükemmelliğe yaklaşıyorsun yani. Dünya evrenin zemin katı gibi bir şey, bir aşağıda zaten artık cehennem var, öyle "evrenin merkeziyiz" diye bir kibirlenme söz konusu değil, tam tersi. Güneş merkezlilik dünyayı değil, gökleri nezih yerinden ediyor, kirli, düşmüş, hatalı görülen Dünya'yla aynı konuma yerleştiriyor vs. (her cümlenin sonuna vs koyuyorum ki "demek ki daha neler neler biliyor bu konuda da kısa kesti yine de" kanısı oluşsun, sen yiyorsun bak mesela, tavsiye ederim, deytlerde işine yarar kullan arada) ‎- Faruk Ahmet
@kuboa ahahah, "vs" tavsiyesi süper tavsiyeymiş :) "merkez"e dair bu söylediklerini de daha önce duymamıştım/düşünmemiştim bak, çok iyi oldu yazdığın. --bu arada, vallahi tevazu yapmıyorum, ben daha iyi bilmiyorum abi. benim kafadaki her şey kırık dökük, yarım yamalak. zaten çok da bi şey yok :) ‎- platonik karamel
@passiveapathetic asdlfkjadf canın çekti di mi ortaçağ islam mislam... hadi sen de iki ibn arabi yorumu patlat da hevesin körelsin. ‎- platonik karamel
pek sevgili platonik karamelli belcika vafili selmancigim, konustuklarinizi anladim da uzerine yorum yapmasi kaldi. :/ gidin kendinizi daha fazla kiskandirmadan, entel entel degmegde konusun. ;__; ‎- Passive Apathetic
o değil de hurmaların da dişisi erkeği olduğuna göre onlar da potansiyel olarak deyte çıkabiliyorlar demektir, yani hurmalar hurmaya mı çıkıyorlar, one day a date dates a date mi oluyor, kendi adları olduğu için "kendime çıktım" ya da "sana çıktım" mı diyorlar, biz de "insana çıktım", "bugün biriyle insanım var" mı demeliyiz? ("seviye yükseltme piç!" diyen incici PA için gelsin) ‎- Faruk Ahmet
bahsettiğin sorunlar linguistik sorunlar faruk. esas sorun, yani ahlaki sorun anlamındaki sorun, bir date'in başka bir date'le date'e çıkarken date'ine hediye olarak date götürmeye karar vermesi durumunda ortaya çıkıyor. cannibalism or not? ‎- platonik karamel
(ha soyle ya. asliniza donun, geyigin daha once inilmemis en karanlik diplerine inin. ne o oyle ise yarar kelamlar etmek, bilmis bilmis konusmak. PA the enemy of civilization since the flood) ‎- Passive Apathetic
İbni Arabi, Allah'ı -hakk-ın bir aşağısına niye koyma ihtiyacı duymuş :/ ‎- eyfiti
katkimin "date hurma demek degilmis kif kif kif" oldugu su fiid'i bu noktaya getirdiginiz/getirebildiginiz icin utaniyorum lan, demek ki seviyeyi dusurmesek daha nerelere gidecek parlak dimaglar ;___; agziniza saglik o/ ‎- Kickdrum
@eyfiti: İslam düşüncesinde (ve aslında başka birçok dinde) tanrıya dair "filozofların tanrısı" denen anlayış ile, "vahyin tanrısı" denen anlayış arasında hep bir gerilim var. Filozofların Tanrısı, tamamen soyut, rasyonel düşünce ile ulaşılan, nerdeyse hep ne olduğuyla değil de ne olmadığıyla ("negation/olumsuzlama") bilebildiğimiz ("madde" değil, "limit"lerden muaf, varlığını başka varlıklara borçlu olmayan "kendinde varlık"...), uzak bir Tanrı modeli. Vahiy'de de bunlar var aslında (gizemlidir, bilinemezdir, her şeyi görür ve duyar ama gözü ve kulağı yoktur...) ama sadece o yok, doğrudan tek tek kişilerle, olaylarla, senin rızkınla, onun yaptıkları, bunun söyledikleriyle ilgilenen, üzüntü, hiddet duyan, razı olan, bazen küsen, daha kişisel bir tanrı ("personal god") modeli (yahut "tanrının o yönü") de var. Bu gerilimin giderilmesi, iki yakanın bir araya getirilmesi her daim çok büyük bir proje, haliyle. İbn Arabi "nihaî bilinmeyen" (Plotinus'taki "The One") olarak kabul ettiği Hakk'ın, 5 kademede bizim bildiğimiz dünyaya, hayata indiği bir sistem (Hazerât-ı Hamse--Beş Hazret) kurarak bu geçişi yumuşatmaya çalışıyor (filozoflara da vahiy literalistlerine de kızıyor devamlı, aşırıya kaçtıkları için). En tepede Gayb-ı Mutlak var, bir binanın temeli, yahut hatta onun altındaki toprak gibi düşün, her şeyi ayakta tutan o, ama hiçbir zaman ne senle ne binanın gerisiyle görünür bir ilişkisi yok. Gizli. Nihai. Sonra Allah geliyor, hâlâ soyut ve yüce, ama evrenle bir ilişkiye girmiş artık. Sonra gitgide "madde"ye, bizim buralara eğilen diğer kademeler... Kabaca Plotinus'un Emanation kurgusu yani, ama kademeler, terimler ve spesifik ayrıntıları İslamî vahiy üzerine oturtulmuş (Arabi devamlı hadislerden ve ayetlerden alıntı yapıp hangi terimin nereye oturduğunu anlatıyor, ki bayağı genius, geleneksel anlatılardan filan haberin varsa ne kadar iyi oturttuğunu görüp etkilenmemen imkânsız--ama tabi sevmeyeni, kâfir ilan edeni filan da çok, biliyorsundur). ‎- Faruk Ahmet
@kuboa: ooo, çok ilginç. Teşekkürler o/ Yalnız bu Hakk-Allah kademeleşmesine benzer (ama tam değil) bir kademeleştirme ehli sünnet akidesinde de (ama selef değil de halef olanında) var. Sıfatlar meselesinde, Mutezile'ye cevap kastıyla Allah için bir zat bir de sıfatlar var ve bu sıfatlar zatın aynı da değil gayrı da deniyor. Ve Allah kainatı zat ile değil, sıfatları ile yaratmıştır çünkü zat ile yaratmaya zaten tenezzül etmez, hem kainat da zatın tecellisine dayanamaz gibi bir açıklama yapıyorlar. Yani sıfatlar mertebece zata nisbetle daha düşük, zat alakaya tenezzül bile etmiyor. Şimdi senin bu açıklaman onu çağrıştırdı bana. Peki İbni Arabi'm bu bahsettiğin görüşlerini (dayandırdığı delillerle beraber) hangi kitabında bulabiliriz? Fütühat-ı Mekkiyye'de mi? :/ ‎- eyfiti
Hurma ve date'i bir araya getirmek 89479 sene düşünsem aklıma gelmez... ‎- Charlo††e Flax ‏
@eyfiti: O dediğin "isimler teorisi" İbn Arabî'nin dahil olduğu sufi geleneğin ürettiği bir şey zaten; Arabî ilk üreten değil, ama ondan sonra gelen herkes onun damıtıp formüle ettiği sistem üzerinden konuşuyor, kabul etse de reddetse de. Fütûhât'ı okumadım (çok zor ve uzun :/), Fusûs-ul Hikem üzerinden konuşuyorum daha çok. Ekrem Demirli'nin Kabalcı tercümesi güzel, anlaşılır bayağı. Bir de Dücane'nin zamanında çevirisi üzerinden kavga kırgınlık çıkardığı " A Comparative Study of the Key Philosophical Concepts in Sufism and Taoism"in ilk cildi var Toshihiko Izutsu'nun. (Date fiidinin de içine ettim). ‎- Faruk Ahmet
Fütühat'a başlamaya benim hiç gözüm yememişti zaten, ondan sordum. Eğer fütühatta idiyse bakamazdım diye ama şimdi bakabilirim fjfl. (Fid sahibi ne der bilmiyorum ama ben sevdim, teşekkürler o/) ‎- eyfiti
Mokuma bisey olursa mezarina bu feedi dikelim tas olarak. D.A.T.E. ‎- popidicorn
dün bir mülakatım vardı, finlandiya hükümet bursları mülakatı. allah'ın dublin'inden kaldırıp getirdiler ankara'ya sırf bunun için. allahsız türk bürokrasisi işte. neyse mülakatta kıvır zıvır bir sürü soru sordular: ne çalıştın, ne çalışaksın, niye sana burs verelim, yaptığın çalışma türkiye'mize nasıl katkı sağlayacak, bitirdikten sonra yurda dönecek misin, can you repeat your answer in english... bir de arada (yüksek lisansta farabi çalıştığımı söyleyince) "südur teorisi nedir" diye sordular. önce bir kalakaldım, aradan kaç sene geçmiş, hafıza çöplük tabi. "südur neydi lan?" dedim kendi kendime. sonra "südur... sadara... sâdır olmak" falan derken hop aklıma geldi. "evrenin kademe kademe Tanrı'dan sâdır olduğunu anlatan teoridir" dedim. "biraz daha anlat" dediler. aklıma bu feed geldi. yukarıdaki yorumlardan bir özet geçtim, tanrı'dan semavi akıllara, oradan gök cisimlerine, sonra ay-altı alem bişeyler bişeyler. "farabi bunu kimden almış" dediler, ona da "plotinus"u çaktım. çok güzel oldu :) bu feed'de bunları şey etmeseydik ne kadarını hatırlardım, hiç bilemiyorum :) ‎- platonik karamel
mülakata mokum'la hazırlandım, kazandım. teşekkürler mokum dershanesi! ‎- platonik karamel
bir de şey olmuştu, bak, onu da yazayım, "faruk evliya gibi adam vallahi" gemisi yürüsün :P tame impala feed'ini açıp da altında o şarkı şöyle, bu şarkı böyle bik bik vak vak geyik yaptığımız günün akşamı "date"im vardı benim. çok güzel, çook tatlı bir polonyalı kızla buluştuydum. o gece öyle şurdan burdan konuşurken konu müziğe geldiydi ve bak sen allah'ın işine, tame impala kızın en sevdiği gruplardan biri çıkmasın mı? sonrasında let it happen'dan girip the less i know the better'dan çıkarak varlığından daha dün haberdar olduğum bir müzik grubu hakkında enginlere sığmayan bilgiye sahip olduğum izlenimi uyandırmıştım ister istemez. KIZIN HOŞUNA GİTTİYDİ. sonuç: ya ben çok ballıyım, ya da faruk evliya. (a) diyenler matfenci, (b) diyenlerde yanarlı dönerli sağ beyin var. ‎- platonik karamel
@selman ahah akademik aptitûd testi yürüyor ^^ ‎- nasti
@nastybum "kendini mokum testleri aracılığıyla tanı!" is the new "kendini bil!" ^^ ‎- platonik karamel
Vay arkadaş. Bi yemek neyin ısmarla bari. ‎- Faruk Ahmet
Vay arkadaş. Bi yemek neyin ısmarla bari. ‎- Faruk Ahmet ‎- Kickdrum
↑ adam fazlasiyla haketmis hakkaten dsfgsdfgsd el vermis resmen abi sana @selman ‎- Kickdrum
Ben b şıkkı diyorum, çünkü faruk ahmet ile mehmet bir ara tvitırda şintoizmle alakalı olarak bir geyik çevirmişlerdi, bir kaç güne sınavda karşıma bir 'caponların resmi dini ne' sorusu çıktıydı; aklıma direkt o tvitler gelmişti shfşgkgdi. Üç olayda ortak nokta faruk ahmet ise var bi şey dkgş. ‎- eyfiti
Sana da bi birbuçuk cağ kebabı yazıyorum eyfiti. ‎- Faruk Ahmet
@kuboa @kickdrum abi ikinize de ısmarlayayım ben. sonuçta tame impala mevzusunda ikinize de borçlu sayılırım :) ‎- platonik karamel
@eyfiti haha, hadi elele verip "faruk evliyaymış"ı yayalım o zaman :) zaten bi ara blogunda mı ne yazdıydı, sırtında peygamberlik mührüne benzer bi şey varmış sanırsam :) ‎- platonik karamel
Ooo, hddlfk ama faruk müridden ziyade yemek istiyo dnfşdk. ‎- eyfiti
@eyfiti asdkjfhal, ama zaten evliyanın iyisinin postta gözü olmaz, mürit peşinde koşmaz. o istemesin, biz eline kor diye verelim evliyalığı. bir yandan ağzına cağ kebabı çalarken diğer yandan sırtına ateşten gömlek geçirelim :P ‎- platonik karamel
@selman: djflffl doğru, tamamdır. ‎- eyfiti
Senelerdir merak ederdim "himmete muhtac himmet dede" ne demektir, bu fiydin sahs-i manevisinde ogrendim. v_v ‎- Passive Apathetic