Deadpool'daki kötü karakteri oynayan adam meğersem David Gilmour'muş. Peki sizce Gilmour müzisyenlikte ulaştığı zirvelere oyunculukta da ulaşabilecek mi? Ulaşamaz diyenler like, ulaşır diyenler fav.
dave-ed.jpg
filmi izlemedim, kendisini de bilmem, ama o bakışta bir ışık gördüm sanki. ‎· nerezo
:) ‎· camillenoire
@nerezo peki sence uzun saçlı hali mi daha iyi, kısa saçlı hali mi? ben kendim uzun saçlı olduğum için uzun saç + sakal diyesiyim ama halkımızın görüşlerini de almak isterim bu mühim mevzuda. ‎· nikka
dfkjghd ayıp ‎· dilson
Uzun saç her türlü döver ‎· magnafantagna
@magnafantagna ben de öyle düşünüyorum. o yüzden saçım uzun o/ ‎· nikka
ya ben de uzun saça karşı tarfgirim. bir de, uzun saçlı daha güzel bir fotoğrafı olabilirdi yarıştırmak için. dur bi gugıl şeyedivereyim hemen de geleyim. ‎· nerezo
dfkjghd ayıp ‎- dilşon ‎· Viking Serin Suları
ahahah, ya dur @nerezo şimdi gugıl falan ne gerek var... ‎· nikka
@dilson @kavola adsfas ama aynısı ya! dayanamadım :) ‎· nikka
asdfasdhf ayıb ki ayıb ^,^ hala da devam ediyor :)) ‎· nerezo
http://www.nme.com/news/acdc/92539 ;____; (ay biraz alakasız ama burada beraber üzülelim istedim, beraber üzüleceğim insanlar burada sanki hep) ‎· camillenoire
@camillenoire ac/dc'ninkisi sağır olmuş çünkü. aksıl'a da para lazımmış garibime. yanlarına alıvermişler. ‎· nerezo
bu arada bu benzerliğe @nastybum'un gilmour'a yakışıklı demesinden sonra google images'ı kurcalarken aydım. o feed'e de credit vereyim o yüzden: https://mokum.place/nastybum/332799 ‎· nikka
ac/dc ve axl ne ya, bugünün en absurd haberlerinden birisiydi. inanmamayı tercih ediyorum :/ ‎· magnafantagna
ac/dc ve axl ne ya, bugünün en absurd haberlerinden birisiydi. inanmamayı tercih ediyorum :/ ‎- meliora ‎· f.
@camillenoire üzüldüm ama habere değil, ac/dc'yi pek bilmediğim (yani zamanında dinlemediğim, ortak bir geçmişimiz olmadığı) için senin üzüntünü hakkıyla paylaşamamama üzüldüm. ‎· nikka
(paylaşamamama yazarken üç defa peşpeşe "ma" yazınca da türkçeye yabancılaştım biraz. durup bir düşündüm, hakkaten üç tane "ma" mı olacak orada diye.) ‎· nikka
yalnız diğer elemana uzun saç daha bir yakışıyormuş haa https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/99/eb/19/99eb19bcc9... ‎· nerezo
ben sakalsız uzun saçı pek sevemiyorum sanırsam. kirli de olsa bi sakal arıyor gözlerim, bulamayınca memnuniyetsizleniyor. ‎· nikka
aaa ama bu sensin? ‎· grizabella
jörmun'un kısa saçla liseli ergene değil, uzun saçla normal insana benzediği halinin aynısı. ‎·    ​Pryme
kısa saçlı çok yahuşuklu olmuş net:)) ay karizma olmuş ayrıca:)) gider bu yolu açık:) net ‎· neferteti
@grizabella ahah, sağol ya. benzetildiğim müzisyenler üç oldu böylece :) o/ ‎· nikka
@nerezo: abi rica edicem bi saçmalamayın :( tamam güzellik göreceli de bu kadar da olmaz... Tabi ki kısa saç. Bütün film bu adam kazansın deadpool ölsün diye bekledim. Kısa saçının hatrına... ‎· kedibör biscuit
nr kısa saçı yav? uzun saç dururken kısa saç ölsün. hem erkekte hem kadında. #oleybeuzunsaç <3 ‎· grizabella
@grizabella: ben kadında da kısa saç <3 bi de, erkeğe uzun saçı topuz yaptığında çok yakıştırıyorum acayip seksi bişey erkekte tepeden topuz. Bir de dreadlock güzel. ‎· kedibör biscuit
hem erkekte hem kadında. #oleybeuzunsaç <3 ‎- grizabella ‎· nikka
ay yok, topuz sevmem ama dreadlockla hic isim olmaz. deal breaker. hahah bu kadar benzesemezmis zevkimiz. ‎· grizabella
@grizabella: erkekte zevklerin benzeşmemesi kadınlar için iyi olabiliyor... İyi arkadaş oluyor o kadınlar... Neyse mafettim postu gideyim. öpücük <3 ‎· kedibör biscuit
Deadpool ne güzeldi ya. Ayrıca ulaşır ve kısa saç diyorum. cevaplarım bunlar ‎· dej
elbette kısa saç! kısa saç görüntüsü, hatun kişide östrojen seviyesini max. eder ayrıca!! asker traşı olsun mümkünse:)kadınlar içinse hımm.. g.tüne kadar uzun saçlar elbette:) yaşasın klasizm!! ölsün modernite, neokasikler ayrıca:) post modernler de yaşayabilir:)olur ‎· neferteti