Hep merak ettiğimiz o sorunun cevabını buldum arkadaşlar:
aro karşim. #devhizmet ‎- grizabella
@grizabella inanmazsın bi tane çürük yok ya! hayır bi tane de mi çürük olmaz? yok. ‎- platonik karamel
'turp gibi sağlam' lafı japonlardan arak demek. ‎- daisyneeuqabasıyanık
turba gereken önem hiç verilmedi ki zati http://hakimyaka.tumblr.com/post/117157077584/turp-trafiği ‎- rehavet
"neredeyse" bi çürük yok, litven v_v ender de olsa görülebiliyor. ‎- grizabella
@selman: saçma bir bağlantı kurmuş. vitamin hapı enerji veren bir şey diye 'vitamin gibi genç valla' demiyoruz sonuçta. mantık hatalı. ‎- daisyneeuqabasıyanık
@rehavet abi hiç kadirli turpu (turbu?) yemedim, ama başına yetiştiği yerin ismini alan sebze/meyve, başına hiç bir şey almayan düz sebze/meyveden üstündür gibi bir inanışım var. dolayısıyla kadirli turpu ftw. yazı zaten ftw. o/ ‎- platonik karamel
@grizabella GÖZÜNLE GÖRDÜN MÜ? gördün mü çürük kendi gözünle? görmediysen lütfen artık susunuz ve buradan gidiniz hanımefendi. ‎- platonik karamel
ayrıca kadirli'de elbette ki bir turp heykeli olacaktı: http://www.panoramio.com/photo/109903806 ‎- platonik karamel
vallayi de görülmez. geçen gün tvde jamie oliver vardı (adam çökmeye başlayınca jamie ile sağlıklı gıdalar diye program yapmaya başlamış) baktın japana gitmiş, oturmuş pancar yiyor. aa ben turp zannederek yazmaya başladım buraya ama yazarken pancar olduğunu hatırladım. neyse, dursun madem. ‎- yuvarlakkafa
@yuvarlakkafa asdkşfjasşdfj olsun, tipleri benziyor. ‎- platonik karamel
üzüldüm valla, rekleri de farklı hâlbuki ;_; ‎- yuvarlakkafa

2015-2016 Mokum.place