Bir ateist ve babası :))))
baba çok gömmüş ama :) ‎- fsniper
Oha süper :)) ‎- Oha
1) Cevap veren babası değil. 2) velev ki babası yine dua ile almamış babasının emeği ile almış Allah'a yine bok yemek düşmüş. #ateistimcunku etiketine mugayir bir durum yok yanı ‎- Ayı
bozayı ve soğuk mantığı geldi ‎- Oha
Belki babası sabah-akşam dua etmiştir, ALLAH BABA da yollayıvermiştir. #nedenolmasın? ‎- Tolga
Mantığını soğuğu sıcağı olmaz doğrusu yanlışı olur. ‎- Ayı
Soğuğunu sende gördüm. Sen göremiyosun tabi ‎- Oha
@bozayi: Abi soyisim falan uyuyor. bilmiyorum ki tt'da babası dediler. ‎- Kurtz
Ya babası ya da değil, kapak yapamamış sonuçta. Ama laf sokmak için kullanıcı adını değiştirmiş geçici olarak falan dediler idi. ‎- Ayı
Bence de kapak değil ama çok komik. bozmuş çocuğu ama. Kahkaha attım görünce. islamcılar kapakmış gibi rt yapıp duruyor bu arada :) ‎- Kurtz
Normaldir. İslamcı demek mantık düşmanlığı demek. Burada dua nerede orospu çocukları desen diyecek laf yok ‎- Ayı