halen ışid üstlenmedi ışid olma olasılığı azalıyor sanki
Işid Türkiye'deki eylemleri üstlenmiyor ‎- sevinç
ya ne ısıd i öc alıyor adamlar ‎- adler112
istanbulu üstlenmedi mi? ‎- umco
Yok hiç üstlenmiyor, takdir ediyor o kadar. normalde eylemden üç saat sonra filan açıklama yapıyorlar diğer ülkelerde, Türkiye'de yaptıkları olmadı şimdiye kadar ‎- sevinç
TAK a kaktırmasınlar yine eylemi? ‎- fsniper
trde herhangi bir eylem üstlenmişlikleri yok hatırladıım kadarıyla. brüksel saldırısına da neredeyse tıpatıp benziyor. yöntem, biçim ve hedef net olarak ışid diyor ama bilinmez. ‎- dopermen
Tekbir getirdi diyenler var, bir de tak olduğunda hemen söylüyorlardı ‎- sevinç
Bunu ustlendi diyorlar. ‎- gotlerden gelen bir ceku vardir
Üstlenmiş ‎- dejanoir
giderek farklı bir şey geliyor güçlenen idda uçakla gelmeleri bu gerçekse bambaşka bir eylem bu ‎- umco
Nerde deja ‎- sevinç
ilk anlarda da kimisi de saldırganlardan birinin güvenlik görevlisi olduğunu iddia ediyordu? eğer uçakla geldilerse(!) neden içeride değil de kapının önünde patlatsınlar? ‎- pasaq
http://www.bbc.com/turkce/haberler/2016/03/160322_belcika_pat... bu fotolara bakın. sonra twitterda akanlara bakın. brüksel saldırısını da bi anımsayın. aynısı ‎- dopermen
patlamanın biri içerde pasaq ‎- umco
içeriden kastım bina içi değildi aslında ama peki. yani içeriden kastım uçak, pasaport kontrol bölgesi falan ‎- pasaq
evet o konuda haklısın sanırım ‎- umco
bir sürü iddia var abdülkadir selvi de 7 kişiler demiş. http://www.abcgazetesi.com/ataturk-havalimani-saldirisinda-fl... ‎- pasaq