eeee noldu kara kuvetleri komutanına ve bundan sonra kim olur genelkurmay başkanı
Kim olucak tabiki reis.Kıçını yırttı duymadın mı ordunun başkumandanı benim diye.Olayın başında çok cesurdu anca telefondan demeçlerle cırmaladı ama olsun.Başkanlıkla başkumandanlığı beraber yürütecek canım ya.Ne cengaver adam be. ‎- deep_blue
allah uzun versin reisimize dicem ama benim duam tutmayacak bu konuda deep ‎- umco
o paranoyak yavşak şu kuralı biliyor aslında ( paranoyak da olsan bir tehlikenin var olmadığı gerçeğini değitiremezssin ) bu dünyada yerinde olmak istediğim ki kimsenin yerinde olmak istemem o ayrı en son kişi ‎- eass
eass bu dönemde başkan olamaz sa başkan olmak için harekete geçemezse bilgi artık osuruk çiçeği kadar bile hükmü yok ...ki, bence yok ‎- umco
Şaka bir yana dün gece 10 yaş birden yaşlandım moruklar.Artık yaşdaşız:)) ‎- deep_blue
deepp ben senden 10 yaş genç oldum stres beni gençleştiriri hehehe ‎- eass
uykum geldi ikiniz bir birinizi gençleyin :) ‎- umco
Aaaaaa nereye moruk be ya.Adrenalin eassı gençleştirirken sende uyku mu yapıyor? ‎- deep_blue
dün sabaha karşı 5 te yattım lan 4 saat uyudum şimdi biraz oynuyor artık her şey:) ‎- umco
ben o kdar bile uyumadım . sıçtığımın ülkesi sadece cehennem ‎- eass
olm ne ictiniz ya? ordunun baskumandini cumhurbaskanidir zaten. ‎- Erkan için1$al
erkanın acısının büyüklüğüne binaen cevap vermeliyim uyumadan önce o başkomutan askerlini kantinde yaptından okunmuş top kek atarak elbette düşmanı püskürtür yine de öle işte ‎- umco
baş gomudan dün altına sağlam zıçtığından hala bok kokusu ülkeyi terk etmedi bu arada . ‎- eass