arkadaşlar ben kimseden neden hoşlanmıyorum?
daha gençsin, erken senin için... ‎- Horatio
Evde kalınca geçicek. Üzme kendini... ‎- hasan
hoşlanmaktan kastın ne? ‎- rozcayna
"Evde kalınca geçecek" zuahahahh ‎- fsniper
Benimle daha tanismadin w.w ‎- rba mayushi
Rabia ile daha tanismadin, bir tanışsan herkesten hoslanacaksin. ‎- serdar,ben
@serdarben: evet bakis acisini degistirecegim kalbindeki o kilidi kirip onu ve duygularini ozgur birakacagim. Benimle tanismak ister misiniz serdar bey? ‎- rba mayushi
evde kalma sınırı nedir? ‎- yayuyumben
@rozcayna: ben kimseye kast etmem gülüm ‎- yayuyumben
hoşlanılacak insan evladı yok demek ki etrafında ‎- radagast
Evde kalınca geçicek. Üzme kendini... ‎- N/A fhsjsfhsfjd ‎- yesari
@radagast cidden ya niye öyle ‎- yayuyumben
@rba: isterim, sen ister misin? ‎- serdar,ben
@yagmur: çünkü sen çok mükkemmelsin. çok tanıdık lfdjfljdlf ‎- radagast
çünkü yapmak istediklerini yapmaya gireşecek cesaretin yok ve "hoşlanmak" kendine koyduğun legal bir fren. ‎- Emir
@serdarben: ben emin değilim v.v ‎- rba mayushi
@yagmur: beni niye atlıyosun kızaaaaam ‎- rba mayushi
@radagast: sjhdjhfdkdjsk sus devam etme ‎- yayuyumben
@emir: ben ne yapmak istiyorum :/ biraz daha açar mısın cidden anlamadım ‎- yayuyumben
@rba: ahahha ya rba ‎- yayuyumben
İlla belli sınırlarda beklentiler varsa zor oluyor. Bir yerden sonra armudun sapı üzümün çöpü demek işleri çok zorlaştırıyor. ‎- fsniper
@fsniper tamam demicem söz ^^ ‎- yayuyumben
kahve? :) ‎- fsniper
tersini düşünelim bir an, yani birinden hoşlandığını. o durumda ne yapacaksın mesela. işte onlar neyse onları yapmaktan geri durmanın en kolay yolu hoşlanmamak yağmur. ‎- Emir
kahve? :) ‎- fsniper ‎- Göktuğ
Birinden hoşlandığın zaman karşılaşacağın şeylerden korkuyorsun tekrar aynı şeyleri yaşayacağını düşünüyorsun bence. Djfhshdhdgd şaka şaka. Mal miyiz biz neden öyle düşünelim yıl olmuş 2016. Sosyal ortamlara girmiyorsun. Akşam hareketli bir yerde takılalım. Kips ‎- yesari
@emir birinden hoşlanırsam yapacaklarımı düşündüm yok valla hiç durmamı gerektirecek bişey yok Emir ‎- yayuyumben
@yesari ahahahah psikolojik açılıma gerek yok olay bu evet ‎- yayuyumben
hoşlanmalısın ‎- Anti Dandy
zorunda diilsin. hoşlanınca geçer. ‎- ZORBA
Çünkü sen muhteşemsin! ‎- programmer
sen kimseden hoşlanmıyorsun diye kimse senden hoşlanmıyor değil. ‎- rozcayna
@antidandy tamam dur bulucam birini ‎- yayuyumben
@programmer: ya ^^ ‎- yayuyumben
@rozcayna: kim hoşlanıyor kız? ‎- yayuyumben
@yagmur: sana kim lazım kjdshjhsdjhsd ‎- rozcayna
benden hoşlanabilirsin. ‎- Anti Dandy
@rozcayna: öyle ısmarlama yapabiliyor muyduk ya ‎- yayuyumben
@antidandy: izin verdiysen pek tabii nedeeen olmasın ‎- yayuyumben
yani ne izini memnun olurum @yagmur ‎- Anti Dandy
@antidandy şimdi biz flört mü ediyoruz ‎- yayuyumben
@yagmur edelim ‎- Anti Dandy
@antidandy: tamam edelim. nereyi imzalıyoruz. çok ciddi olmadı mı ya. böyle bişey miydi flört ‎- yayuyumben
İmza en son evlenirken olacak ‎- fsniper
@fsniper a evleniypruz mu ya çok ani oldu ‎- yayuyumben
Benle değil, dandy ile imza mi atcaz dedin ya. ‎- fsniper
@fsniper tamam onu diyorum işte. ani oldu. ayrıca senden değil ondan duymak isterdim (ilk trip) ‎- yayuyumben
Ahahah hızlı oluyor bu. Kesin 2aya imza var ‎- fsniper
@fsniper hepiniizi bekleriz ^^ ‎- yayuyumben
@yagmur burdan kurlaşırız ilk önce sonra özelden biraz daha kurlaşırız sonra telefonları alırız ondan sonra biraz daha kurlaşırız benim bildiğim böyle oluyor yani sırayı değiştirebiliriz de farketmez ‎- Anti Dandy
Hadi iyisin sayemizde evleniyorsunuz. Millet tvye çıkıyor bunun için. ‎- fsniper
@fsniper: inşallah olur ‎- Anti Dandy
@fsniper hayatının aşkını buldun deseydin keşke ‎- yayuyumben
@antidandy: dimi yok bu rutinde gidelim ‎- yayuyumben
Ben rutinleri hiç sevmem aslında sen flört nasıl diyince aklıma geleni söyledim hep farklı şeyler yapmaya çalışır sevdiğimi süprizlere boğarım şaşırtırım onu hep. ‎- Anti Dandy
Aşk yok artık, hani armut sapi üzüm çöpü yoktu? ‎- fsniper
@antidandy: aman allahım ne tatlıı ^^ ‎- yayuyumben
@fsniper: yoktu dimi tamam bunu hatırlat arada litfen ^^ ‎- yayuyumben
Yuva yapanın bisi bisi neydi ya? ‎- fsniper
@yagmur: sen de çok tatlısın sivaslı mısın? ‎- Anti Dandy
@fsniper: cennette yerin var diyolar ama kesin bişey bilmiyorum ‎- yayuyumben
@antidandy: evet :) ‎- yayuyumben
@yagmur bence türkiyenin en güzel kadınları sivaslı ‎- Anti Dandy
Olmayacak bu iş, iltifat bile edemezsiniz birbirinize. Sivas ne Sivas ne?!?!?! ‎- fsniper
@antidandy diğer Sivaslı kadınları kıskanmalı mıyım? ‎- yayuyumben
@fsniper etti bak ‎- yayuyumben
@yagmur tabiiki hayır kıskanmana gerek ‎- Anti Dandy
@antidandy: Sivas'lıyım... ‎- CatBus
@antidandy: tamam peki.. ‎- yayuyumben
@yagmur: bu bir trip mi tamam ve peki kelimeleri kullanılmış artık birbirimize güzel şeyler söylemenin vakti geldi de geçiyor. ‎- Anti Dandy
@buket: buna sevindim :) ‎- Anti Dandy
@antidandy bi deniyim dedim :) ‎- yayuyumben
@yagmur tabii deneyebilirsin ben trip kaldırabiliyorum. ‎- Anti Dandy
Ben herkesten hoslaniyorum, ama kimseyi sevmiyorum. Nasil olacak bilemedim. ‎- Serpent
@serpent işte herkesin kendine göre sorunları var ‎- yayuyumben
I dudint du dört ‎- Pudra
Evde kalma sınırı: Eskiden seni canlı odaya çay içmeye davet edenlere şu kafeye gitmişsin beni de götürsene dediğinde o kafenin konumunu atıyorsa sana zıçtın. ‎- hasan
Ben de ‎- Oha
@0ha ^^ ‎- yayuyumben