Galiba az evvel v yaka tşörtümden içeri tavuk döner parçası girdi
adeta bir turn off kombosu olmuş. ‎- Abi
girip nerde durdu ‎- Tastarak
ayran da dökeydin üzerine ‎- Çok Çağdaşım ⛔
Sabah da ben su dökmüştüm :)) ‎- Oha
Turşu da atayım? @cokcagdasim ‎- yayuyumben
sevişirken acıkınca atıştırmalık olur bence ‎- Pudra
@pudra ahajjajajaja ya ben sevişene kadar jsjsjaja ‎- yayuyumben
Aynen@yagmur ben sevişene kadar o parçayı, bir evren oluşturmak için örnek olarak kullanabilecekleri bir noktaya geliriz. ‎- Pudra
Tavuk olmasaymış baya seksi bi durum aslında ‎- hayvanheriff
Ama tavuk @hayvanheriff ‎- yayuyumben
Üzücü ‎- hayvanheriff
olimpiyatlara katıl ‎- Bay Öküz
Bulduktan sonra yedin mi? doğruyu söyle bak :) ‎- fsniper
Hayııııırrr ‎- yayuyumben