buranın en sıkıcı hayatı benim sanırım.
Yükledin mi aleti ‎· Göktuğ
Seninle yarışır benimki de yayu ^^ ‎· cadi
@goktug: yok yüklemedim henüz ‎· yayuyumben
@cadi: napsak sevinç? aksiyon için ‎· yayuyumben
Ben az üşengeçim ne yapsam kısmına fikir bile üretmeye üşeniyorum ama senin önerîn varsa denemeye hazırım ‎· cadi
valla benim hayatım sizinkinden kötüdür akşamakadar çalışıyorum ve çok sıcak ve orucum ‎· Paca
@cadi: dur bunu bi ara düşünelim. ‎· yayuyumben
@paca: beterinbeterivar.com ‎· yayuyumben
Şakacı ‎· Oha
Arkadaşlar nispet gibi olmasın ama ben çok eğlenceli bir hayat yaşıyorum. Canımız sıkılınca çıkıp iznikte köfte yiyoruz yalovada nargile çay yapıp geri dönüyoruz. ‎· hasan
@hasan valla nispet gibi oldu canım onu napıcaz= ‎· yayuyumben
hasan saat 10;00 da neredeydin mesela ‎· Paca
o da bi şey mi; bizim de canımız sıkılınca balon alıyoruz, şehir dışına kahve içmeye gidiyoruz. di mi @yagmur: ‎· rozcayna
@paca: şu an oturduğum koltukta... ‎· hasan
@rozcayna: Bi tanıdık paramotor yapmış. Aynen dediğini yapabiliyor ama bi gün düşecek sanırım... Ayrıca sizin aksiyonları takip ediyorum. ‎· hasan
@rozcayna: çok çılgınız ya. hiç unutmam bide balkonda kahve içtik ya allamm nasıldı ama ‎· yayuyumben
ozaman seninde farkın yok hasan ‎· Paca
@paca: litfen polemiğe girmek istemiyorum ‎· hasan
@hasan litden girin aksiyon olur ‎· yayuyumben
sanmam ‎· Tastamam
Senin arada rakı içtiğini görüyoruz. Onu bile yapamayanlar var ‎· fsniper
Kim söyledi bunu? ‎· zorba
@9das neden sanman? ‎· yayuyumben
@zorba: ben söyledim ‎· yayuyumben
herkes sadece kendini görüyoda ondan...kimler kimler var hiç sesi çıkmayan ‎· Tastamam